Jag köpte ett par discusar (Golden red spotted) för ca 11-12 år sedan och de visade sig vara odugliga föräldrar där ynglena var missbildade mm. umm priset var hela 5000kr för paret.
Christers Wobbegong
Kollaps
X
-
-
Det var mest som en kul grej efter din nakenchock med avatar
och för att vara lite tydligare (jag försvarade dig då pga att det är en bra bild)
om du tog illa vid dig ber jag uppriktigt om ursäkt
Jannes komentar är mer som en papegoja som man har hört massor av gånger
Ja kanske är en papegoja, men vet du vad .jag har inte det minsta ekonomiska vinning att skriva på forumet.
Till skillnad från dig. Så ta ett gott råd lägg ner skitsnacket.
För att den som förlorar mest det är du.JanneKommentar
-
Kommentar
-
Vad exakt tycker du e hotfullt (eller enbart odd) med skinnväst?? Intressannt som fan att du svarade ens... Får man ha tygmärken på? ÖIS ,John Deer,Judas Priest? Egenupptryckta märken på Udo Dirkenschnieder från Balls to the wall??"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Äh, lägg ner påhoppen nu.
Annars verkar wobbegonger vara billigare i England. 50 bagare så har man en...
Schleich is a maker of realistic and natural animal figurines. The majority of these figurines are animals but they also make dinosaurs, Knights, Elves, Smurfs and many buildings and accessories.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Kommentar
-
Ingen ska se sig personligen utpekad av detta inlägg:
Kan ni inte lägga av med att reta varandra även med tvetydiga insinuerande inlägg? Och sluta omedelbums med att insinuera nedvärderande om homosexuella.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Allt är räkornas fel! Det började med ett 54 liters extra utöver 102litrarna... nu sitter jag här med 1900liter i lägenheten och tusenlappar fattigare. Nedrans räkor!
Fast om vi ska återgå till ämnet så är min ena diskus nog den dyraste, för han hade rätt och slätt ihjäl sin kompis... Köp 1 betala för 2 typ... Grrr...
//C- Christoffer & Marielle - With a license to krill -
~1800liter vatten hemma...Kommentar
-
Allt är räkornas fel! Det började med ett 54 liters extra utöver 102litrarna... nu sitter jag här med 1900liter i lägenheten och tusenlappar fattigare. Nedrans räkor!
Fast om vi ska återgå till ämnet så är min ena diskus nog den dyraste, för han hade rätt och slätt ihjäl sin kompis... Köp 1 betala för 2 typ... Grrr...
//C
hadde en discus ihjäl en annan discus? det låter märkligt. mina discus bråkar innom rang-ordningen ibland, men det e bara lite knuffande, samt bortjagande av scalarer då det är mat dags. men mörda?Kommentar
-
Jepp det har ja råkat ut för, ett Discus par slog ihjäl en hanne på mindre än ett dygn.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
finns det egentligen nån ciklidart som inte är kapabel att döda en artfrände?Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Det skulle vara Uaru isåfall. Den mest sociala firre ja haft.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
-
-
Farlig Saulosi
Hade en folkilsken Saulosi hanne som bet mig i armen varje gång jag stack ner armen i karet.
Den attackerade små leverfläckar på armen och bet så att det blödde varje gång.
Mvh Göranhttp://www.skovdeaf.se/
http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=113642
http://www.skovdefagelklubb.se/Kommentar
Kommentar