Tror ni inte det är en sådan här Wobbegong: http://en.wikipedia.org/wiki/Wobbegong
Christers Wobbegong
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag håller med cutecid i detta, det är som vanligt Christer lindar in sina påhopp jävligt bra, Och det tror jag även att styrelsen för NCS ser. Men det är klart Christer har alltid sponsrat ciklidstämman.
Och han är jävligt dukig på att tänja på gränsena plus att NCS vill väl inte bli av med sin största sponsor.JanneKommentar
-
Onödigt dravel nu i en annars ganska kul nonsenstråd. Ett personligt påhopp (som troligen inte alls var menat så) är inte skäl för nästa påhopp.Kommentar
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
och för att vara lite tydligare (jag försvarade dig då pga att det är en bra bild)
om du tog illa vid dig ber jag uppriktigt om ursäkt
Jannes komentar är mer som en papegoja som man har hört massor av gångerjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Jag håller med cutecid i detta, det är som vanligt Christer lindar in sina påhopp jävligt bra, Och det tror jag även att styrelsen för NCS ser. Men det är klart Christer har alltid sponsrat ciklidstämman.
Och han är jävligt dukig på att tänja på gränsena plus att NCS vill väl inte bli av med sin största sponsor.Janne
Kjell Fohrman är den största sponsorn genom tiderna utan att någon är i närhetenjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Och han är jävligt dukig på att tänja på gränsena plus att NCS vill väl inte bli av med sin största sponsor.Janne
Du vill bli Forumsvärd
Jag har alldrig blivit varnad
Du har blivit avstängd ett antal gånger
Jag är glad
Du har för att återknyta till tråden utstrålning som en Wobbegongjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
kan du använda kameran som du tog det gula kortet och vänd den 180 grader och visa oss hur det såg ut
personligen har jag alldrig sett dig skratta syrlig ja men alldrig skrattajag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
-
Fan vad djup du har blivit.............låter skitbra
men i Sverige är längsta bra o billigt 65 år
sedan blir det skitdyrt
va sa du nu dåjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor