I denna tråd kan man prata om dyra fiskar. Christers är värd enligt honom själv just nu 3 miljoner.
Christers Wobbegong
Kollaps
X
-
Christers Wobbegong
Taggar: Ingen -
Dyraste fisken i inköp är troligen några L-malar som jag fick ge en 500-hunring för. Grannast är ett gäng Platy som kostade mindre. L-malarna är dock fräckare för de gömmer sig bättre.
Dock vill jag helst ha tillbaka en Kejsare (Tropheus) som jag hade som hade halva bakkroppen helt gul. -
mina Vildfångade Discus gick på 699kr styck. min L-47 gick även på en 400kr c.a det finns ju en del dyra firrar, däribland L-malar och discusKommentar
-
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ett foto vore ändå kul. Vi vet att du har en kamera i en plastkasse så förutsättning finns.Kommentar
-
Mina dyraste är nog dessa Albino Red Golden Diamond 250 usd styck ( 3 inch) i inköpspris i malaysia. Därefter kommer nog dessa webface ett snäpp under prismäsigt men de var nästan lika dyra. De kommer förhoppningsvis o hålla som utställningsfisk i framtidenKommentar
-
dyraste fiskinköp var vf Lepidiolamprologus Kendalli för 1100 kr styck! (-90), nu kostar dom typ en tredjedel och ett bra exempel på att priset ofta rasar efter nyhetens behagTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Mitt dyraste inköp i förhållande till storlek är alla gånger de Kardinalräkor jag köpte i Tyskland för 32 euro styck.Kommentar
-
De fiskar som blivit allra dyrast är fem Geophagus brasiliensis i mitt första akvarium för knappt tio år sen. Fiskarna lekte, jag kände mig tvungen att skaffa ett akvarium till - och på den vägen är det.
Så fiskarna som gick på en femtilapp styck har nu kostat mig tiotusentals kronor. Starkt jobbat med tanke på att ynglen visade sig vara osäljbara och blev fiskmat!
Om man bara räknar inköpspris har två vuxna (30 cm) och otroligt snygga L114 för 1500 kronor styck varit dyrast.Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck. Ernst K
Mina fiskar & burkarKommentar
-
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor