Hehe tror att cf.akvarielagret har helt och hållet dödat sina smaklökar med starkt överdoserad kryddning genom åren...
Fler som gillar stark mat
Kollaps
X
-
-
Bättre att prova än att leva i ovisshet
kameran är medjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
Kommentar
-
-
Okej
jag överlevde och var en av dom 10 som lyckades äta upp.
ni kanske tror att det var gott njae jag vet inte vad det var för mitt huvud var avstängt, det var bara vilja o övertygelse
(visst jag är lite närmare gud nu för jag har kommit på hur en portion mat ska räcka till alla på ciklidstämman)
Sanne smakade ett riskorn som hade lite av såsen på (det gick åt två glas Lassi o ett glas vatten att släcka det.)
Ludde smakade typ hälften av ett knappnålshuvud med kött (han sa att det blev hål i tungan och sedan vart det ett spår ner i strupen.)
Hur gick det då efter första tuggan kände jag segervittring visst det var som en snyting, när jag fått i mig en tredjedel svettades jag från ögonen, näsan, pannan, nacken,
när jag fått i mig hälften kom febern min kropp sa att jag är förgiftad fick feberfrossa så hög att det blev mikroskopiska minnesluckor,gele i benen, svårt att stänga munnen.
sedan gick allt på vilja (tack alla anställda på resturangen för det stöd jag fick)
det kommer en egen film på youtube men under tiden får ni hålla till godo med denna
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Härligt Christer att du inte bangade ur utan visade engelska folket att det fortfarande finns vikingar som tål allt!
Väntar med spänning på filmen.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Det är förstås svårt att säga, men om du skulle göra en pasta på välmogna habanero, hur "lite" skulle du behöva späda ut det för att få trycket i maten du åt? Naga påstås ju vara något starkare än habanero men jag har aldrig sett någon och därför aldrig testat.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Jag skulle även vilja se CF äta en burk surströmming så här i premiärtider. Det är karlamat det...
PS: Vi fick varsin burk från jobbet igår, så jag tänker testa denna "delikatess" i år igen.Kommentar
-
Ola
det var Nagas
Henrik V
surströmming
ska du förgifta migjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Du länkade fel film."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar