God kväll gott folk. Idag så har jag vart och hämtat ett 720L ram akvarium. Har gått och suktat ett par månader nu, tills jag idag gjorde slag i saken och handlade! Ååå glädjens dag vill jag säga!!! Det vart ett begagnat, men välskött akvarie! Nu till min fråga (som jag försökt få svar på genom att granska alla "gamla" inlägg i sök funktionen)! Jo alltså det följde med 2st Eheim 2252'or. Planen med detta akvarium är ju att de ska i en Pangea Rocky 4 bakgrund i det. Och bakom det proppat med filter material (detta sätter oxå några ??? i huvudet på mig). Men vi börjar med fråga filter, går det att använda minna 2252'or som power heads? Eller har jag ingen nytta av dom om jag vill köra filter material bakom bakgrunden? Sen då, till det här med filter matterial. Snuskigt dyrt med filter matta. Går de att köpa på nått billigare ställe än på nätet?!? Och vilken ppi ska man välja?!
Har väll tänkt att dela detta projekt med er, dels för att få dra nytta av all vetskap som finns på detta forum! Och för att få tipps och råd under det långa jobbets gång, för ni får inte hoppas på att detta kommer att bli ett allt för fortskridande projekt. Med 3 barn och hus så har man både ont om pengar och tid..... Men klart ska de bli i alla fall, i sinnom tid
Tack så länge då/ Patrick
Har väll tänkt att dela detta projekt med er, dels för att få dra nytta av all vetskap som finns på detta forum! Och för att få tipps och råd under det långa jobbets gång, för ni får inte hoppas på att detta kommer att bli ett allt för fortskridande projekt. Med 3 barn och hus så har man både ont om pengar och tid..... Men klart ska de bli i alla fall, i sinnom tid
Tack så länge då/ Patrick
Kommentar