Punkrock-tråden
Kollaps
X
-
-
hahaha... fast ljudet är idiotkass.... såskit i det540 mbuna + 54L yngelKommentar
-
Fick vibbar av Sedition som jag hade en Earth-LP`n med en gång å det visade sig ju va typ samma band. hehe"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Andy (Victims) har hållt på å viglat ang. Code 13. Vet inte varför men jag vill minnas att jag inte gillade det."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
En låt med sum 41: http://www.youtube.com/watch?v=XM9JymhUTqoKommentar
-
Visst är det bra, hela den plattan håller hög klass, ganska hårt stuk. Lyssna på denna låten, den låter nästan precis som Linkin park.
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
Här är några goa låtar från deras senste album:
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
Kommentar
-
Öser på med lite mer till er som orkar. Weezer med ett gäng bra låtar:
Kommentar
-
Öser på med lite mer till er som orkar. Weezer med ett gäng bra låtar:
http://www.youtube.com/watch?v=M4iTy...eature=related
Underbara låtar med prvokativ humor blandat i allt =)Kommentar
-
Om vi talar kvinliga sångare så har Sverige en stjärna även om hon inte är det på papperet: Nina Ramsby.
Här är en vacker sång från bandet hon hade för flera år sedan. Bandet hette Salt. Låten heter Lids. Såg dom på en spelning uppe på ett tak inne i Stockholm. Det var mycket bra.
Kommentar
-
Helt ok det där, fast jag gillar inte det lugna partiet i början, nu ska jag lyssna igenom backyard babies senaste skiva.Kommentar
-
Den andra låten e bättre som helhet dock tycker jag.
Vi blandar in lite alternativ rock här med om det är ok för er? Den är besläktad med punken på många sätt tycker jag.Kommentar
-
Kommentar
-
Ja dem säger det men tycker väl skivan är ok efter 2 lyssningar, Stockholm syndrome är ju deras absolut bästa skiva och den är nog oslagbar. Det tar ett tag innan en skiva satt sig i skallen så om 1 vecka kanske jag tycker annorlunda men helhetsintrycket säger godkänt.Kommentar
Kommentar