Är det någon som har erfarenhet av O.S.I.´s Brine Shrimp Flake Food?
Brine shrimpfoder
Kollaps
X
-
Brine shrimpfoder
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seTaggar: Ingen -
Motsvarigheten till växtätare, deras spirulinaflingor, är det tveklöst bästa flingfoder jag har använt. Den dagen mina tunnor med det tar slut gråter både jag och fisken...Och så är det.
/J -
OSI spirulinaflingorna är grymt bra som du säger men kolla gärna in Aquatic Natures nya spirulina flingor "veggy" jag tror dom kommer visa ett mycket bra resultat med... dom luktar underbart =)Kommentar
-
Kommentar
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
tyvärr lite dyrt =(
http://www.aquatic-nature.be/2eng_codeveggys.htmlMvh
Peter
-
Jag testar med Inter Ryba (artemia, spirulina, asthaxantin). Det är billigt med 6Eur per liter men mina fiskar verkar tycka att det är så där.Senast redigerad av Koi-fantast; 22 July 2008, 09:56.Kommentar
-
Fick av syrran igår. Tänker använda det söndersmulat till yngel.
Den hinken jag har är på 1kg och har ingen susning om vad den kostar.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ok, men du menar fortfarande O.s.i och jag vet att det är dyrt i sverige minst dubbelt som seras om inte mer, jag tänkte mer på An fodret som Delay visade eftersom storleken på deras hink alltid är lite olika så undrade jag vad det fanns för storlekar på hinkar att testa?Mvh
Peter
Kommentar