If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 3
han blir ledsen när han ser sig själv i en spegel och inser det han fruktat!! Att han är en Renault
Näääädu! .....det ända som kan göra en ny Renault ledsen är en SAAB ...med taxiskyltar och en förare som kör som en tok utan att ha lärt sig högerregeln.
Denna tråd används till blandat foto som inte är fisk eller akvrierelaterat.
Avsikten är att visa upp bra bilder oavsett kategori för att kunna få konstruktiv kritik på.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1 finns här:
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=54524
Övriga bilder - ej fisk och
Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Så här års blir det mycket fågelfoto för mig, försöker vara ute så mycket som möjligt och ännu värre blir det när solen går upp riktigt riktigt tidigt.
Tänkte visa några bilder på som jag tycker lyckade bilder.
1.Stjärtmes i närbild
2.Domherre hane
3.Domherre hona (ser ni solrosfröt hon har i näbben). Detta är nog ett av de bästa fågelkort jag har tagit.
Så här års blir det mycket fågelfoto för mig, försöker vara ute så mycket som möjligt och ännu värre blir det när solen går upp riktigt riktigt tidigt.
Tänkte visa några bilder på som jag tycker lyckade bilder.
1.Stjärtmes i närbild
2.Domherre hane
3.Domherre hona (ser ni solrosfröt hon har i näbben). Detta är nog ett av de bästa fågelkort jag har tagit.
Mvh Göran
Håller med om att det är fina bilder alla tre. 3:an är riktigt förstklassig, suverän bild.
Står de masugnarna bara där övergivna mitt i skogen?
Om du kollar på den första bilden så ser du en grusväg på den vänstra sidan om masugnarna. Ljustorpsån rinner strategiskt väldigt nära och den rinner sedan ut i indalsälven.
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.
Om du kollar på den första bilden så ser du en grusväg på den vänstra sidan om masugnarna. Ljustorpsån rinner strategiskt väldigt nära och den rinner sedan ut i indalsälven.
-Dina bilder är underbart fina HåE. Att du fick några Norrlänska gamla bruks skorstenar att likna TIBITANSK-miljö är ju ett makalöst fotojobb ;-) -Visst.. Bilderna på Akv. blev missvisande. Ett helt annat resultat nu. ;-)
Kommentar