Ballong uppe i det blå...
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 3
Kollaps
X
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ahhh äntligen. Jag betalade handpenning för två månader sedan och fick den igår. 2009 Ducati Monster 696. En flaska italienskt vin ingick också.Patrick ErikssonKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fet, men varför den lilla motorn??? Det rycktas om att där kommer en monster med 1098cc motorn på. Dom kommer dok att ta ner hästarn från 160 till 145-150hk. Kört 696 och tycker det e en grym hoj men lite mer pulver att önska specielt på det högre registret.. Men lycka till med en nice hoj.....Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Fet, men varför den lilla motorn??? Det rycktas om att där kommer en monster med 1098cc motorn på. Dom kommer dok att ta ner hästarn från 160 till 145-150hk. Kört 696 och tycker det e en grym hoj men lite mer pulver att önska specielt på det högre registret.. Men lycka till med en nice hoj.....
Den lilla modellen räcker gott åt mig. Den väger inte mer än en blomfluga, priset var rätt samt försäkringen rimligPatrick ErikssonKommentar
-
Vidare så ser det ut som om den större motorn inte kommer under den närmaste tiden , och eftersom du köpt hoj nu så var det ju bara en att välja mellan...
Priset e rätt ca 90k här i svergie så det e mycket hoj för loverna... som jag sa så e det en nice hoj...
Själva har jag dom sista åren själva kört Suzuki RM250 2takt. Som du nog förstår så e det en MX hoj. Slutade förra säsongen men saknar hoppen och att bli skitig
Så fort twinsen blivigt lite större så blir det en KTM 660 gatreggad motardhoj... Kan inte släppa MX stuket helt
Lycka till med den och .... Live to ridePetrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Det e sant ang åldern och farten som man inte på samma sätt "behöver"
Vidare så ser det ut som om den större motorn inte kommer under den närmaste tiden , och eftersom du köpt hoj nu så var det ju bara en att välja mellan...
Priset e rätt ca 90k här i svergie så det e mycket hoj för loverna... som jag sa så e det en nice hoj...
Själva har jag dom sista åren själva kört Suzuki RM250 2takt. Som du nog förstår så e det en MX hoj. Slutade förra säsongen men saknar hoppen och att bli skitig
Så fort twinsen blivigt lite större så blir det en KTM 660 gatreggad motardhoj... Kan inte släppa MX stuket helt
Lycka till med den och .... Live to ridePatrick ErikssonKommentar
-
Alltså i skitsnacksfacketPetrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
-
-
-
Kanadensisk fartkamera?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar