Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 3
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Dagens evannemang
Idag var jag på segelflyg med mina pojkar.
Piper Pawnee bogserplanet
Segelplan dubbelsitsigmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
-
Usch, getingar är läskiga. Här kommer ett par bloddroppssvärmare och ett par fiskebilder från finnmarksvidda istället.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fiske är också en av mina hobbies
Bland många fler intressen finns Bilar och Bilsport , Billbyggen och utställningar. Och så plastmodell bygge något som inte utövas allt för ofta numera "Fult upp".. 1996 tävlade jag första gången i modellbygge med den Röd/Gula Sk 11 Tigermothen Inga bra bilder kanske men det kan vara roligt att visa vad man gör annars lägg märke till att det är smått endast skala 1:72 är det som byggs. vann första pris i Linköping tävlade sedan på IPMS open i STHLM samma år och vann klassen där med.. 97 och 98 vann jag med med nya modeller sen vart det bilbyggen istället men ibland har det blivit lite bygga som den gröna B5:an och J30 Mosquiton de två sista är inte 100% klara men slänger upp bilder ialf de är vädrade "smutsade" men små detaljer kvarstår.. Kanske vart nån sugen på ett bygge nu haha4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Kommentar
-
Lutt, din första HDR-bild gillar jag skarpt. Den är sjukt hotfull på något sätt, och färgerna spretar åt alla håll. Vet inte om det var det du ville höra om bilden, men så uppfattar jag den...
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Jagade insekter med makrot i trädgården hemma hos mina föräldrar när jag hör ett skarpt pip bakom mig. Deras katt vill stolt visa upp sin fångst. Kan meddela att den lilla musen lyckades fly med livet i behåll.Kommentar
-
-
Tyvärr lyckas jag inte få bättre skärpa med kompaktkameran men lägger ändå upp dessa bjässar jag hittade idag. Mäktiga gaddar för att vara på svenska spindlar tycker jag, eller om det nu heter palper...
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Kommentar
-
Min dröm har yppfyllts!
Ja som rubriken lyder. jag har äntligen blivet husägare och tänkte visa hur kåken ser ut bifogar även en bild på garaget där planer smids för framtida akv rum.Kommentar
Kommentar