Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 3
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Tack LN!
Några fåglar fångade idag...Kommentar
-
Produktfoto...Gorillapod, fotad i snön.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Ny bil!
Ny bil den sista nu har jag hittat den jag vill ha nu räcker det... heheMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Nu blir man avundsjuk.
...på att ni inte har nån snö....
Jag får antagligen vänta till midsommar innan jag kan ta ut min.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Alla amerikanska V8 mullrar Morsan fyller 70år ska firas rejält har hon sagt får hålla mig hemma..snön försvann för 2v sen nu idag var det riktig vår runt 13-15grader varmt på efterm klart varmaste dagen iår gött...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Var iväg till Bil-Nilsson i Alingsås idag och bytte min snart 4 år gamla sportsbil (Clio III Renault Sport 197HK) mot en splitter ny miljöbil (Clio III fas 2 med [censur]HK)... och lyckades få min allra första fortkörningsbot någongång på vägen hem!! Ett dårligt omen? :-)
Intressant att polisen (som f.ö. var jättetrevlig)... trots att jag körde på sprit (E85)... glömde den obligatoriska promilletesten.
Känner lite gubbvarning i mitt val av ny bil.... eller kanske det är mera tantvarning? ...men jag gillar den!!
Btw: Om det finns finns någon här som köper en splitter ny Renault så betalar jag mycket bra för orginalspolarvätskan... luktar underbart, rena knarket! *skratt*Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Kommentar
-
tjena Björn tuff bil du har skaffat dig där men håll i lappen lätt hänt att man blir av med den,,kan gå på några sekunder om man inte tänker sig för hehe....Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar