Träffade på ett piggsvin när jag var ute och gick med hunden sent på morgonen, frosten i gräset matchade dom vita taggarna.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 3
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Ser ut som en hund som kissat på ett elstängseljag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ha ha ja hunden ville ju leka med den förstås, men det kunde hon glömma. För ett par år sedan var det ett piggsvin som låg överkört på vägen. Någon plockade bort det men det måste ha legat några taggar kvar för hunden var där och luktade och några fastnade i läppen. Taggarna har som pyttesmå hullingar, och dom sitter som satan. Jag fick rycka ur dom och det gillade hon inge vidare...Patrick ErikssonKommentar
-
Ha ha ja hunden ville ju leka med den förstås, men det kunde hon glömma. För ett par år sedan var det ett piggsvin som låg överkört på vägen. Någon plockade bort det men det måste ha legat några taggar kvar för hunden var där och luktade och några fastnade i läppen. Taggarna har som pyttesmå hullingar, och dom sitter som satan. Jag fick rycka ur dom och det gillade hon inge vidare...jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Nejdå, dom är faktiskt väldigt vanliga, men svåra att få syn på. Dom håller sig undan på dagarna. Det ligger många överkörda efter vägarna. Jag har sett dom på gården ibland när det är mörkt ute men aldrig I dagsljus. Det här var första gången efter 11 år i Canada. Förra året käkade dom upp all bark på mitt fina äppelträdPatrick ErikssonKommentar
-
Var på Naturhistoriska
Tittade in hos Erik Åhlander han vabbade
hoppas han inte tar illa vid sig,
då jag tog ett foto på hans kontorsrum
jag blev impadjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar
-
En päronclementin eller ett clementinpäron?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
har vart lite inaktiv här men inte med kameran... så här kommer lite bilder... =)hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
-
Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Kommentar
-
Tänk själv
man har inget utrymme..........man tittar ut blir bländad inser att allt kommer att bli solblekt
hata solen.........inser att man kan ställa en ny bokhylla där
När jag fotade rummet skrek alla
det finns blixtlarm i ett av rummen (pga brandfarlig sprit)
liten utskällning och ett samtal till säkerhetsavdelningenjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
Kommentar