If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 3
Fladdermus bilderna är enastående.
Vad jag vet har vi inga dagaktiva i Sverige.
ja några dagaktiva ska vi inte ha... denna mumsade på en massa larver å insekter så den hade ett eget kalas! =)
så den först när jag skulle kasta med en spinnare å den flög efter den en sväng... sen bar det iväg med kameran, fiskandet kunde vänta...
och blåmesarna som jag har med på bild attackerade fladdermusen lite med av nån anledning... såg inte att dom hade nått bo så det kanske va pga att de inte ville dela med sig av maten! hehe =)
tyvärr fick jag inga bilder på när de försökte jaga bort han/hon... skulle vart fräckt...
och lite fler...
har inte tänkt på det innan men av vad jag såg så kändes det som hanarna gjorde lite territorier så fick honorna komma in å titta... några hanar hade fått fjällen omöblerade på sig... va intressant å titta på... såg inte när en abborre på sista bilden tog sig in å titta runt vad dom hade för sig...
och lite fler...
har inte tänkt på det innan men av vad jag såg så kändes det som hanarna gjorde lite territorier så fick honorna komma in å titta... några hanar hade fått fjällen omöblerade på sig... va intressant å titta på... såg inte när en abborre på sista bilden tog sig in å titta runt vad dom hade för sig...
Superbra bilder
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Kommentar