If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 3
Du verkar gilla fåglar iaf... kika här på en bekant som bor här i Ulricehamn, eller rättare sagt Marbäck. (5km utanför uhamn)
http://www.kvitter.se/ .. gå in på "fågelbilder och Hökuggla" .. den har jag själv vart ute me honom å kikat efter, men utan att stöta på den Jan har däremot haft tur många ggr att träffa pån...
I helgen blev de endel fotning på lördags o söndagsmorgonen.. gick upp halv 5 =)
Älg å rådjur i lördags, och lite fågel idag. Trist väder idag bara...
Fotade ca 05:50 - 06:30 så fick köra ISO1600 och ljusa upp mkt i datorn, så bildkvalitén är inte den bästa..
Satt i en grandunge i lördags då jag fotade älgarna å rådjuren.. med camoklädsel å hela kitet en minusgrad när jag smög ut å gömde mig, men hade många lager kläder, så de gick fint...
Imorses va jag ute me polaren i vårat gömsle vi byggt på mossen.. verkligen trist väder, inget djurliv alls, förutom 10000 tals fågelkvitter överallt, men bara en dubbeltrast som visade sig på knappt fotograferingsavstånd.
Kommentar