Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 3
Kollaps
X
-
-
nja katter har en tendens å vilja klättra granen... tacka gud att nån kom på att göra plastgranar!
fick en ganska bra bild på en av... hmmm... kommer inte på vad det är men fin är den...hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
iår är första gången han inte vart nått direkt intresserad av granen... tidigare har han vält den å då har kulorna gått då... fast det kommer väl... hehe =)
nja katter har en tendens å vilja klättra granen... tacka gud att nån kom på att göra plastgranar!
fick en ganska bra bild på en av... hmmm... kommer inte på vad det är men fin är den...
pippin är väl nån sorts stork? eller? detta är inte min påse heller!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
kan mycket väl vara... är taget på universeum, när jag var där så hade dom precis släppt in dom nya fåglarna å fick bara en bra bild, denna... ska dit igen å jaga... en såg ut som en kolibri fast lite för stor, får se om dom satt upp nån info nu... lär vara lite mindre folk då alla e ute å jagar julklappar kanske!hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Ser ut som röd ibis!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Inte alls jag som tagit fotona, kan inte ens mäta mig i någon aspekt med de fotograferna - men jag kilar ibland inom Berlingskes foton. Länken visar "Året som gått", ungefärligen översatt. Många bra foton, länkar bara första, sedan får ni trixa vidare själva. Roligt att kolla det med jämna mellanrum, men då kör de bilderna som "Världen i bilder". Brukar komma en ny serie varje dag.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Gammalt gömsle från 70-talet... =)Kommentar
-
HDR eller exposure blend? Lite för lite svarta skuggor för min smak, men bra att du hejdat dig med färgerna.Kommentar
-
Aha tankar kring redigering osv, lade in bilderna mest för att visa de gamla gömslet
Ja det är HDR, med 3 exponeringar, tagna med en 400D på frihand.
Imorn blir det till att börja bygga på de nya gömsletKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar