If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 3
Tenrec ecaudatus alt Tanrekar, telfairi Small Madagascar kan det vara det tro...
Mvh Göran
Visst det är dvärgtanrek
mycket märkliga djur dom kan klättra i träd och softa högst upp och benen hänger ner på sidan av grenarna
är det någon som sett en svensk igelkott i äppelträdet ???
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Opps....idag kom tomten men då han dessvärre inte slagit in paketet så kunde jag ju inte annat än att tjuvkika lite. rackarns modell dock, några självporträtt tar den inte heller så....det blev till att fota med mobilen istället....
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Mmm men den rackarna meddelade tidigare i år att han inte kunde komma förrän i jan/febr..men han fick tydligen andra planer och hann hit idag och i morrn då nr 2 kommer till kollegan.
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Mmm men den rackarna meddelade tidigare i år att han inte kunde komma förrän i jan/febr..men han fick tydligen andra planer och hann hit idag och i morrn då nr 2 kommer till kollegan.
Är helt övertygad fast andra säger annat att han prioriterar vissa
Opps....idag kom tomten men då han dessvärre inte slagit in paketet så kunde jag ju inte annat än att tjuvkika lite. rackarns modell dock, några självporträtt tar den inte heller så....det blev till att fota med mobilen istället....
Här kommer tomten bara till barnen, Magnus! Nå, grattis till en uppenbart efterlängtad klapp sådär lite i förskott. God Jul!
MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!
Här kommer tomten bara till barnen, Magnus! Nå, grattis till en uppenbart efterlängtad klapp sådär lite i förskott. God Jul!
enda kruxet nu blev ju att jag förutom en 40d, även har batterigrepp och ett 10-22 i lika gott skick som blivit över..hehe...kanske borde man behålla den och ha en reservkamera utifall att..... men men..nya 5a var riktigt trevlig och "filmar" inte så dumt heller...rätt så coolt att kunna filma med MPE65 objektivet påmonterat..
Ordförande GCG
Kommentar