Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 3
Kollaps
X
-
-
haha bra skrivet!Men bilen är påställd hela året ibland är det torra fina vägar även på vintern då passar jag på trevlig bil svår att låta bli den förlänge(Biltokig) fast det är ju mer fiskar nu...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
hihi du hittar nog en sån här på närmre håll.. finns många i sthlm regionen till salu bra priser nu på vintern dessutom...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Jo jag skämtade ju bara..... jag funderade på att köpa en själv, som sagt så dyker priserna rejält nu och en 2002 fanns att köpa billigt, men jag lät bli kanske tur det när man är så gasglad som jagMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
Alltså Micke - byta Mustangen... - närå jag bara skojar, Corvette har alltid varit drömbil nummer ett (kanske skuggad av Jaguar E-type, gärna cab.) trots att de, Corvetterna alltså, kanske inte har världens bästa köregenskaper (om man bortser från kraften!!) men det har kanske blivit bättre på såpass nya som den som gästar, för det är väl det den gör - vi får väl snart se nån ny skönhet!?, ditt garage. Avundsjuk men inte missundsam - ha skoj!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Wilhelm - du/ni stiger i rankingen när ni nu också har och odlar?? katter. Fast å andra sidan, katter är ju relativt lättodlade, det brukar ju vara odlingstopp som är det svåra på den arten. Underbar bild - men de är betydligt sötare efter nån dagMVH - joe
-
Bilar brevid mitt Akvarie intresse (Jag vet jäkligt olika) har nästan funnits där så länge jag vet om mig själv hehe..så jag lägger ner en hel del tid och pengar på sånt tycker det är så jäkla gött om man köper några varv på en bana iaf 1ggr på året rastar bilen lite för där kan man verkligen känna på hur bilar av den är kalibern går det är nästan så man blir lite skraj men det äter däck och bromsar så vi får se hur jag gör med denna, den är nästan i nyskick får invänta våren då ska Silva ut rastasMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Bilar brevid mitt Akvarie intresse (Jag vet jäkligt olika) har nästan funnits där så länge jag vet om mig själv hehe..så jag lägger ner en hel del tid och pengar på sånt tycker det är så jäkla gött om man köper några varv på en bana iaf 1ggr på året rastar bilen lite för där kan man verkligen känna på hur bilar av den är kalibern går det är nästan så man blir lite skraj men det äter däck och bromsar så vi får se hur jag gör med denna, den är nästan i nyskick får invänta våren då ska Silva ut rastasKommentar
-
Alltså Micke - byta Mustangen... - närå jag bara skojar, Corvette har alltid varit drömbil nummer ett (kanske skuggad av Jaguar E-type, gärna cab.) trots att de, Corvetterna alltså, kanske inte har världens bästa köregenskaper (om man bortser från kraften!!) men det har kanske blivit bättre på såpass nya som den som gästar, för det är väl det den gör - vi får väl snart se nån ny skönhet!?, ditt garage. Avundsjuk men inte missundsam - ha skoj!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Visste inte att du hade sådana böjelser Albin! Själv kör jag inte så mycket is längre, kan bero på istillgången, men jag har varit stadig åskådare och nu sist faktiskt funktionär på Svenska rallyt hemma i Värmland i över trettio år.MVH - joe
-
Här är siamesen 2 dagarmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
(Har inget emot hundar heller i princip - men vill inte ha nån!)
Föder du/ni upp på allvar alltså? OK-då äré lite mer seriöst antar jag och inte bara gullekissar!?MVH - joe
Kommentar