Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 3
Kollaps
X
-
-
-
Tror han syftar på milfslist punkt comKommentar
-
Kommentar
-
Jaha, var det såna sidor som menades?.. Fattade inte...aldrig besökt nå´n sån.Kommentar
-
Månen... fast rätt svårt att fota den då de inte blir så mkt skuggor av kratrarna, mer halvmåne så blir de bättre!
Vore såå grymt kul att få åka upp dit, å se jorden från lite perspektiv.
(är grymt fascinerad av rymden)
större: http://www.fotosidan.se/gallery/view...&target=_blank
En fruktansvärt duktig rymdfotograf med grym utrustning: Bengt Svensson
Senast redigerad av Laesk; 17 November 2008, 23:41.Kommentar
-
coolt med månbilder, kollade dina andra på fotosidan med och vad du fotat med...synd man måste ha så mycket prylar för att ha en chans att lyckas med dom bara
Vad har du för inställningar på en sån bild?Senast redigerad av Niklas Olsson; 18 November 2008, 00:58.Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
På den bilden hade jag 1/400 F8 iso800 , IS och enbensstativ.
Wille.. haha ja då j-vlar va förbannad man blivitKommentar
-
ny bil i garaget nu... går som helv...lite trimmadSenast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:18.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Alltså grejer. Grattis!!!
När C5 kom tyckte jag inte om den, påminde alltför mycket om italienska symaskiner. Men jag insåg redan då att jag nog skulle börja gilla dem med tiden. Och så gick det, visst är den snygg.
Men, ZR1 2009, om jag bara vinner på lotto så.....mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
I eftermidags, så blev några kattungar här hemma.
Bilden på en 3 minuter gammal siames! Pojke tror vi att det är!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
typisk kommentar bilen har 10 år på nacken och bilmarknaden har rasat rejält,, hobbie bilar på vintern är överkomliga prismässigt..Sally såldes till Dalarna tidigare i höst så någon samlare är jag inteMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar