If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 3
va i Nol förra helgen och precis efter jag och kompisen vart där och kommit till bilen så såg vi detta precis vid leden som går där... ni som åkt förbi där vet ju hur det ser ut. hehe
hur man nu lyckas hamna där.
va i Nol förra helgen och precis efter jag och kompisen vart där och kommit till bilen så såg vi detta precis vid leden som går där... ni som åkt förbi där vet ju hur det ser ut. hehe
hur man nu lyckas hamna där.
Idag tog jag en semesterdag från jobbet å hängde me far å bror ut i skogen för å jaga hare å räv... dock valde jag kameran ist för vapen. Bökigt att stå/sitta med båda
Fast de enda jag såg i djurväg var våran glada finskstövare Charlie
Snyggt Laesk...härlig bestämd blick han har. Mjuk å go "omgivning"...Först fundrade jag på om det vita som fladdrade runt honom störde men sen bestämde jag mig för att det tillför ju lite extra fart.
Senast redigerad av Niklas Olsson; 07 November 2008, 12:42.
Charlie har den underbaraste personlighet jag nånsin stött på, helt underbar är han!
Nej tyvärr blev de inget idag, taskigt väder me, småregnat lite under natten, dålig rörelse på speciellt hararna då...
Kommentar