silikonera vattenpipan!!!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • slarvid
    Användare
    • December 2007
    • 517

silikonera vattenpipan!!!

Min vas till min stora vattenpipa har spruckit... sagt som gjort så tog jag fram min tub parasilico och fyllde i sprckan... ska provröka i övermorgon eller i morgon... hehe!!!!
    540 mbuna + 54L yngel
  • Matz Karlsén
    Användare
    • February 2004
    • 1127

Ursprungligen postat av slarvid
    Min vas till min stora vattenpipa har spruckit... sagt som gjort så tog jag fram min tub parasilico och fyllde i sprckan... ska provröka i övermorgon eller i morgon... hehe!!!!
    Jag hoppas att du röker tobak i den.
    To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!

Kommentar

• slarvid
      Användare
      • December 2007
      • 517

haha... nä... makrill!!!!! jorå rökar tobak, eller det nya nu:nikotin och annat giftfri tobasksliknade som görs på örter!!

Har du aldrig provat rekar ja att du köper en vattenpipa!! Jag rökar smaksatt tobak! Har: äpple, chokomint, jordgubb, cappuciono, mixed fruit, persika, melon m.m. hemma! Riktigt kul ihop med frun och en folköl en ljummen sommarkväll på balkongen!!!
      540 mbuna + 54L yngel

Kommentar

• ozric
        Användare
        • March 2004
        • 3187

Om du INTE väntar några extra dagar (helst veckor?) kanske du blir pionjär med en helt ny tobaks-smak - Silicon Mountain el nåt...
        "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
        c",)

Kommentar

• slarvid
          Användare
          • December 2007
          • 517

Ursprungligen postat av ozric
          Om du INTE väntar några extra dagar (helst veckor?) kanske du blir pionjär med en helt ny tobaks-smak - Silicon Mountain el nåt...
          haha!!!! den smaken kan nog bli en storsäljare, så gott som akvariesilikon luktar!!!
          540 mbuna + 54L yngel

Kommentar

• slarvid
            Användare
            • December 2007
            • 517

kan bara upplysa om att pipan funkar fint igen o läcker inte en ml ens!!
            540 mbuna + 54L yngel

Kommentar

Arbetssätt...