Sälja ancistrus!?
Kollaps
X
-
-
Hälsn NilsKommentar
-
Hej
För att ge mer synlighet åt miljö- och ciklidskyddsfrågor har vi startat upp en egen avdelning i Forumet. http://www.ciklid.org/forum/forumdisplay.php?f=48
I början av den här tråden finns det flera inlägg som handlar om miljöaspekten och ev. kommande lagstiftning. Undrar om ni som skrivit dessa inlägg kunde flytta eller kopiera dem till en ny tråd i den nya avdelningen så de vore bättre tillgängliga i sitt rätta sammanhang.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Absolut inte. Så rak linje som nu har jag sällan sett maken till och då har jag ju en del år att jämföra med! Vi diskuterar ju ancistrus och deras behov! Om de dessutom behöver assistans från ICA eller annan affär är ju en bagatell. Huvudsaken är ju att fiskarna blir minst 5 cm!
Hälsn NilsMVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
[QUOTE=Kjell Fohrman;739527]
Rent generellt anser jag nog inte att vanligt folk sköter sina fiskar sämre än de som deltar i detta forum.
Hej!
Tack för de orden.
Vi får ju inte heller glömma bort i detta sammanhang, att 100% av oss fisknördar inte använder sig av internet!
Det kan säkert du mycket bättre än jag, men skulle själv tippa på låt säga 30-40%.
Hälsn NilsKommentar
-
[quote=Kjell Fohrman;739527]
Rent generellt anser jag nog inte att vanligt folk sköter sina fiskar sämre än de som deltar i detta forum.
---------------------------------------------
Jag tror att dom på forumet kan sköta fiskarna lite bättre,
dom har fler akvarier och är mer insatta vad fiskar behöver i mat,
nackdelen är
när storodlarnas akvarier havererar så har dom tio gånger mer fiskar som samtliga dör.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Jag tycker generellt att handlarna skall betala minst grossistpriser till privatodlare när det handlar om tillgodo, något lägre om det gäller kontanter.// Magnus ArvidssonKommentar
-
[QUOTE=cf.akvarielagret;739753]Rent generellt anser jag nog inte att vanligt folk sköter sina fiskar sämre än de som deltar i detta forum.
---------------------------------------------
Jag tror att dom på forumet kan sköta fiskarna lite bättre,
dom har fler akvarier och är mer insatta vad fiskar behöver i mat,
nackdelen är
när storodlarnas akvarier havererar så har dom tio gånger mer fiskar som samtliga dör.
Intressant, onekligen. Ju bättre jag trycker på tangenter, desto bättre har fiskarna det.
Hälsn NilsKommentar
-
nils42
har du ingen egen vilja ?
när stod du på barikaden sist
har du gått mot röd gubbe någonsinjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar
-
Fast det kommer ju alltid vara så att butikerna ligger olika i priser.
Om jag mot förmodan skulle köpa Ancistrus.sp3 igen så hade jag köpt en dyrare som är i bra form än en som har insjunken mage för halva pengen.
Jag själv tycker inte det är värt att dra upp denna hybrid pga. priserna ligger som de ligger.Kommentar
-
Fast det kommer ju alltid vara så att butikerna ligger olika i priser.
Om jag mot förmodan skulle köpa Ancistrus.sp3 igen så hade jag köpt en dyrare som är i bra form än en som har insjunken mage för halva pengen.
Jag själv tycker inte det är värt att dra upp denna hybrid pga. priserna ligger som de ligger.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar
Kommentar