Sälja ancistrus!?
Kollaps
X
-
-
Holland
Bilkörning ut i havet med Appelskog
Knarksmugglare + avsugning + dragna pistoler
Tullfiasko
Superkändis på spedition i Holland
Dyngraka småländska zooaffärsinnehavare på avvägar
Ännu mer packade nollåttor på avvägar
Malawi
Bergsprängare + vykort i tullen
55 kg flyghandbagage blockerade toaletten
Komage, pissljummen öl och öroninfektion
Doktorsbesök på Likoma ledde till genomsköljt huvud
Håriga ben + barn
USA
Darters i kylskåpet
Megaauktion med tomma snäckskal
Tyskland
Urinhotell
Bilskrot på Autobahn – fiskarna på polishuset
Påkörd av enbent, armlös och blind på Autobahn
Killerdog + toastopp
Sverige
Tullrazzia i Helsingborg
Timers och sommartid
Modiga poliser
Orm-experten Kjell Fohrman
Hade faktiskt dessa stolpar uppskrivna till ett av mina föredrag. Bok blir det aldrig (vissa av dom är inte helt rumsrena om man säger så) men det håller nog till ett föredrag någon kväll efter några pilsner
Mer om mer off topic blir detSenast redigerad av Kjell Fohrman; 20 July 2008, 21:06.Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Här har du rubrikerna i så fall
Holland
Bilkörning ut i havet med Appelskog
Knarksmugglare + avsugning + dragna pistoler
Tullfiasko
Superkändis på spedition i Holland
Dyngraka småländska zooaffärsinnehavare på avvägar
Ännu mer packade nollåttor på avvägar
Malawi
Bergsprängare + vykort i tullen
55 kg flyghandbagage blockerade toaletten
Komage, pissljummen öl och öroninfektion
Doktorsbesök på Likoma ledde till genomsköljt huvud
Håriga ben + barn
USA
Darters i kylskåpet
Megaauktion med tomma snäckskal
Tyskland
Urinhotell
Bilskrot på Autobahn – fiskarna på polishuset
Påkörd av enbent, armlös och blind på Autobahn
Killerdog + toastopp
Sverige
Tullrazzia i Helsingborg
Timers och sommartid
Modiga poliser
Orm-experten Kjell Fohrman
Hade faktiskt dessa stolpar uppskrivna till ett av mina föredrag. Bok blir det aldrig (vissa av dom är inte helt rumsrena om man säger så) men det håller nog till ett föredrag någon kväll efter några pilsner
Mer om mer off topic blir det
Jag, som i min enfald bara trodde på bara EN bok!!
Hälsn NilsKommentar
-
Kjells liv och leverne verkar vara värt en egen tråd under övrigt eftersom det helt saknades rubriker om Ancistrus i synopsiset
Fast jag tycker det låter mer som nåt för radioprogrammet sommar där man desperat famlar efter intressanta personer och ständigt återkommer till den lika osympatiske Silbersky. Är det samma typ av tvåmanna jury som till Melodifestivalen som utser pratarna eller ska vi nominera Kjell till nästa år?
Och på tal om Ancistrus så har en av mina hannar inte synts till vid matningen sen i onsdags så det lutar åt att jag snart får intressera mig för yngelprisetSmå firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Kjells liv och leverne verkar vara värt en egen tråd under övrigt eftersom det helt saknades rubriker om Ancistrus i synopsiset
Fast jag tycker det låter mer som nåt för radioprogrammet sommar där man desperat famlar efter intressanta personer och ständigt återkommer till den lika osympatiske Silbersky. Är det samma typ av tvåmanna jury som till Melodifestivalen som utser pratarna eller ska vi nominera Kjell till nästa år?
Och på tal om Ancistrus så har en av mina hannar inte synts till vid matningen sen i onsdags så det lutar åt att jag snart får intressera mig för yngelpriset- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
Kommentar
-
Nej, vi har inte varit i öst-staterna en gång i den här tråden så det är nog en helt obefogad fruktan.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
ja, det var kanske en rolig felstavning, nu rättat i mitt inlägg.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Kanon trad....ni anar inte hur mycket det hjalper mig att halla svenskan vid liv!
14.000 klm. fran Sverige och mitt i vintern...men maste anda saga att det ar tur att ni "bara" diskuterar priset pa odlade Ancistrus (vilken art det nu var?) och ej vildfangade......Ancistrus och Corys maste vara dem enda 2 sorters fiskar som ger betydligt mera pengar att salja lokalt an att exportera.
Halsningar!
FelipeFelipeKommentar
-
Kanon trad....ni anar inte hur mycket det hjalper mig att halla svenskan vid liv!
14.000 klm. fran Sverige och mitt i vintern...men maste anda saga att det ar tur att ni "bara" diskuterar priset pa odlade Ancistrus (vilken art det nu var?) och ej vildfangade......Ancistrus och Corys maste vara dem enda 2 sorters fiskar som ger betydligt mera pengar att salja lokalt an att exportera.
Halsningar!
Felipe
Kul att du läst tråden - aningen utflippad emellanåt, men oftast nån som ordnar rättning mittåt och så går den vidare. Sköt om sig "mitt i vintern"!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
Kommentar