"Hemma hos"-reportage efterlyses till CB

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ola Svensson
    Användare
    • April 2002
    • 14633

"Hemma hos"-reportage efterlyses till CB

Hej

Jag behöver hemma hos reportage! Svara här om ni kan tänka er att gå hem till någon, fota och skriva ihop en liten artikel. Det behöver inte vara långt eller avancerat (men det får vara det om ni vill, ja inte FÖR långt förstås).
    Med vänliga hälsningar

Ola
  • Olorin
    Användare
    • May 2005
    • 1554

Jag kan besöka LN om han har tid. Det har jag inte gjort på ett tag och med hans megakar finns säkert rejält intresse.
    Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!

Kommentar

• LN
      Användare
      • December 2004
      • 4744

Låter som en trevlig ide.
      Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
      Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

Kommentar

• Koi-fantast
        Användare
        • November 2007
        • 555

Jag kan åka hem till någon i Stockholms området och skriva ihop något. Som kamera har jag bara mobilen och det brukar inte bli så bra bilder, så bilderna måste ordnas på annat sätt om jag skriver ihop något.
        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1728683
        http://www.bollmoraakvarieklubb.org/

Kommentar

• Joakim Draktoft
          NCS Medlem
          • April 2002
          • 7334

Ursprungligen postat av Koi-fantast
          Jag kan åka hem till någon i Stockholms området och skriva ihop något. Som kamera har jag bara mobilen och det brukar inte bli så bra bilder, så bilderna måste ordnas på annat sätt om jag skriver ihop något.
          Teama upp dig med Robin, Deelay eller någon av de andra Stockholms-fotograferna, så löser ni det nog.
          Joakim Draktoft
          f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Olorin
            Användare
            • May 2005
            • 1554

Ok, när ska materialet var inne till nästa blad förresten? Vi får hitta en tid nu så ska jag åka över till dig med kameran i högsta hugg Larry.
            Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!

Kommentar

• MagArne
              Användare
              • December 2006
              • 263

Finns det ingen skåning som kan fråga om ciklidbladet kan få skriva en artikel om akvariet i Laxens hus som ligger mitt i Mörrum?

Besökte museét förra veckan och blev mäkta imponerad av deras 13m lång och 30.000l stora akvarium med bl.a lax och abborre i. Bra kamerautrustning behövs iaf då det är rätt dålig belysning.

Annars är ni välkommna hem till mig i Norrköping på kaffe och tugga lite SA

Kommentar

• endymion

Ursprungligen postat av Olorin
                Jag kan besöka LN om han har tid. Det har jag inte gjort på ett tag och med hans megakar finns säkert rejält intresse.
                Jag hänger gärna med om du ska åka dit.

Kommentar

• Oden70
                  Användare
                  • January 2007
                  • 869

Ursprungligen postat av MagArne
                  Finns det ingen skåning som kan fråga om ciklidbladet kan få skriva en artikel om akvariet i Laxens hus som ligger mitt i Mörrum?

Besökte museét förra veckan och blev mäkta imponerad av deras 13m lång och 30.000l stora akvarium med bl.a lax och abborre i. Bra kamerautrustning behövs iaf då det är rätt dålig belysning.

Annars är ni välkommna hem till mig i Norrköping på kaffe och tugga lite SA
                  Vilket museum var du på??
                  Petrochromis is da shit8)8)

Kommentar

• MagArne
                    Användare
                    • December 2006
                    • 263

Ursprungligen postat av Oden70
                    Vilket museum var du på??
                    Laxens hus heter det. Ett museum om Mörrums laxfiske där de har ett riktigt stort akvarium i källaren. Tror det kostade 55kr i inträde.

Kommentar

• Ola Svensson
                      Användare
                      • April 2002
                      • 14633

Hej

Några meningsar och lite foton från laxens hus platsar helt klart i CB.

Deadline för nästa CB är "egentligen" 25/7 men då är inte jag hemma så den "riktiga" är 1/8. MEN ni måste inte få in er "hemma hos" i nästa CB! Så snälla, fixa lite hemma hos reportage!
                      Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• mölnlycke ciklidodling
                        Banned
                        • April 2007
                        • 132

Ursprungligen postat av Ola Svensson
                        Hej

Några meningsar och lite foton från laxens hus platsar helt klart i CB.

Deadline för nästa CB är "egentligen" 25/7 men då är inte jag hemma så den "riktiga" är 1/8. MEN ni måste inte få in er "hemma hos" i nästa CB! Så snälla, fixa lite hemma hos reportage!
                        Ja jag hade ett reportage på gång, om hur lyckades bli odlare som gick med vinst och en hel del foton hur jag byggde upp det, men det är klart när dom stängde av mig i två månader från forumet, inga namn.
                        Så det är klart jag är besviken, men vi får väl se jag kanske får tillbaka inspirationen nu när jag är tillbaka på (VÅRAT CIKLIDÄLSKARE FORUM) MalawiJanne

Kommentar

• Ola Svensson
                          Användare
                          • April 2002
                          • 14633

Ursprungligen postat av mölnlycke ciklidodling
                          Ja jag hade ett reportage på gång, om hur lyckades bli odlare som gick med vinst och en hel del foton hur jag byggde upp det, men det är klart när dom stängde av mig i två månader från forumet, inga namn.
                          Så det är klart jag är besviken, men vi får väl se jag kanske får tillbaka inspirationen nu när jag är tillbaka på (VÅRAT CIKLIDÄLSKARE FORUM) är självklart
                          Jag är tyvärr en kass fotografera men "hemma hos Janne" är jag självklart "med" på. Mölnlycke är ju nästan gångavstånd från Mölndal!
                          Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Falköping Andreas
                            Användare
                            • February 2006
                            • 1214

Ursprungligen postat av mölnlycke ciklidodling
                            Så det är klart jag är besviken, men vi får väl se jag kanske får tillbaka inspirationen nu när jag är tillbaka på (VÅRAT CIKLIDÄLSKARE FORUM) MalawiJanne
                            Det ser iaf jag fram emot. på återseende Odlings kungen

Jag tycker nog att de borde ta bort dig som företag då du inte har mer kar än någon annan normal ciklid stolle här på forumet.
                            Mvh Andreas
                            http://www.skovdeaf.se/

Kommentar

• malawijanne
                              Banned
                              • November 2005
                              • 3217

Ursprungligen postat av Falköping Andreas
                              Det ser iaf jag fram emot. på återseende Odlings kungen

Jag tycker nog att de borde ta bort dig som företag då du inte har mer kar än någon annan normal ciklid stolle här på forumet.
                              Mvh Andreas
                              Ja ursäkta Andreas, jag var väl så frusterad att jag fick va med igen i våran ciklidklubb som jag har varit betalande medlem sen 20 år tillbaka.
                              Det att jag var tvungen att betala ett annat konto, det var ju faktiskt så att jag hade ett företag, och när jag satte in en sälj annons, så var det någon som tog bort det ,inga namn så jag fick betala 500 kr, vilket jag gärna gjorde för våran älskade CIKLIDFÖRENING, MEN NU LOGGAR JAG IN PÅ MITT GAMLA NAMN, malawijanne

Kommentar

Arbetssätt...