Vart är SA folket bosatt?
Kollaps
X
-
-
-
Det känns lite som om det blir svårt att få in en helg där alla kan. Man kanske skulle kunna göra så att vi träffas någon gång i september, värden får bestämma datum. Senare mot vintern kan jag kanske ta på mig att hålla en träff nere i J-hus. Då skulle vi kunna besöka Ronneby akvarieaffär. Om vi är sugna på en lite längre resa är det alltid möjligt att åka till Stoby eller Kalmar.
/JockeKommentar
-
Det känns lite som om det blir svårt att få in en helg där alla kan. Man kanske skulle kunna göra så att vi träffas någon gång i september, värden får bestämma datum. Senare mot vintern kan jag kanske ta på mig att hålla en träff nere i J-hus. Då skulle vi kunna besöka Ronneby akvarieaffär. Om vi är sugna på en lite längre resa är det alltid möjligt att åka till Stoby eller Kalmar.
/JockeM.v.h.
RickardKommentar
-
Ok jag som arrangör annser att de 2:första helgerna i sept är lämpliga, och jag vill att ni andra skriver vilken/vilka ni kan så att vi på så sätt kan bli så många som möjligtMVH
KristoferKommentar
-
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Enligt min kalender så är tydligen en del småaktiviteter inbokade den tredje helgen och enligt tråden är det visst fler som inte kan den helgen så antagligen blir den första eller andra helgen som du nämner lämpligast för flertalet så vitt jag förstår. Om det sen blir den första eller andra helgen tycker jag vi kan överlåta till dig som arrangör!
Förövrigt skickar jag dig snarast ett PM med lite mer info som kan vara av intresse Kristofer.
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Den 6:e september kan som sagt inte jag. Men det har jag nämnt innan. Det hindrar dock inte att ni kör då, och att jag är med på nästa träff (om det nu blir någon mer). Det viktigaste är att det blir av.
/JockeKommentar
-
Är det Borås som gäller för sammankomsten? Har inte övervägt det så mycket, men om det är Borås så får nog Växjö-gänget sammåka om det ska funka. Precis som övriga har jag inte så lång framförhållning att jag vet nåt om datumen så där har jag inget att säga.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Jag kan hämta 4 V-jö bor i min bil om inte några Kalmariter vill ha platsM.v.h.
RickardKommentar
-
-
Som jag sagt tidigare alla helger utom den andra, 13 Sept, kan jag.
Då kör jag en bil från Östergötland (Linköping) med tre bekvämt åkande passagerare och möjligen en fjärde som får sitta i mitten där bak
M.v.h
Maths D.Kommentar
-
Shit va svårt det blir att få ihop alla, min önskan är verkligen uppriktigt att så många som möjligt skall kunna delta..
Men jag komer göra så att det datum som får flest röster av den 6:e och 13:e blir det..
Snart dags att börja planera in "schemat" för dagen med, kanske någon som känner Arnold på Åleds och skulle kunna fixa så får en guidad tur backstage när vi ändå är där?MVH
KristoferKommentar
-
Du behöver nog inte känna någon på Åleds för att få en rudntur. Det har jag inte "lyckats undvika" någon av de två gånger jag varit där. De är så stolta så om man råkar vara ensam i affären får man nog stora turen automatiskt.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Ja kan slå Arnold en pling när allt är bestämt så löser det sigDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
Kommentar