Vart är SA folket bosatt?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Crenicichla
    Användare
    • November 2006
    • 1054

Jag tycker det låter som en bra idé att lägga nästkommande träff hos dig, då får man ju automatiskt vägarna förbi växjö och kan både kolla dit monsterkar och gå till hovmästarn samtidigt

Vad tycker ni andra, skulle det vara aktuellt att lägga en första träff i Borås?
    MVH

Kristofer

Kommentar

• Gäst

Ursprungligen postat av Crenicichla
      Vad tycker ni andra, skulle det vara aktuellt att lägga en första träff i Borås?
      Jo, det är ju hyffsat nära och bra...

Mvh/Andreas

Kommentar

• Nicke SA
        NCS Medlem
        • January 2007
        • 290

Borås blir bra. Hoppas det går att kombinera med lite besök i butiker, ex. zoomässan o åleds.
        Mina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.

Kommentar

• Crenicichla
          Användare
          • November 2006
          • 1054

Det var min tanke med, kanske kunde man mötts på Åleds eller liknande för att sen ta sig vidare och med Borås som slut destination, eller så åker de som vill på den turen och sen träffas alla i Borås eller så.....
          MVH

Kristofer

Kommentar

• Gäst

På ett ungefär när tycker du att en träff kan bli aktuell Kristofer?

Mvh/Andreas.

Kommentar

• Crenicichla
              Användare
              • November 2006
              • 1054

Ja det är ju det so är det svåra, under semestern nu kanske inte är så lämpligt? Själv har jag ingen semester föräns i Augusti så jag kan innan och jag kan i början av september.. Vilket passar er bäst?
              Tror att både Åleds och Zoomässans sortiment är mer välsorterat i September
              MVH

Kristofer

Kommentar

• Rickard
                Användare
                • April 2002
                • 727

Ursprungligen postat av Crenicichla
                Tänkte kolla lite vart alla vi goa SA fantaster bor, tanken med detta är att man kanske skulle kunna ha en SA träff så småning om, precis som CA folket hadde.
                Någon mer än jag som tycker det skulle vara intressant?
                Jag har inte en ända fisk men jag har beställt. Jag bygger mitt kar just nu och kommer att försöka vara men i Borås. När det blir träff hos LN kan man kombinera det med Nybro (7 mil) om mitt kar blir färdigt tills dess.
                M.v.h.
                Rickard

Kommentar

• Nicke SA
                  NCS Medlem
                  • January 2007
                  • 290

För min del tycker jag det verkar roligare att vänta tills butikerna har mer inne. Så nån gång slutet på augusti eller september låter bra.
                  Mina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.

Kommentar

• LN
                    Användare
                    • December 2004
                    • 4744

Ja tycker att September låter toppen.
                    Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
                    Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

Kommentar

• Fisken94
                      Användare
                      • April 2007
                      • 44

Ursprungligen postat av sa-aqua
                      massa discus jordätare peruscalarer hantlar corydoras och bolivianska fjärilciklider+lite malar...LJUNGSBRO...
                      Vad för corys?

Själv är jag maltok Det andra som kommer därifrån är väll dom
                      tråkiga tetrorna här hemma

//Micke

Kommentar

• sa-aqua
                        Användare
                        • March 2008
                        • 135

metal.väldigt gröna .som ja har ett par kullar på uppväxt..sterbai ..melini..rabouti.som är lekgrupper på 6-8st +ett gäng med andra som ja inte har kollat va de är för ena

Kommentar

• Fisken94
                          Användare
                          • April 2007
                          • 44

Okej.
                          Ropa gärna till ifall du får yngel av sterbai,är intresserad!
                          Själv har jag en grupp av Adolfoi eller Duplicareus(tror mäst på det) som
                          har lekt...Ska försöka fixa ett eget kar åt dom såfort jag kan...

Kommentar

• Banderad
                            Användare
                            • February 2006
                            • 3479

September låter bra tycker jag också (har varit i Bulgarien en vecka, så har varit borta från datorn). Det kan dock vara vettigt att planera in en helg redan nu om det är möjligt. Det känns som om fler kanske kan boka in den då. Borås låter alldeles perfekt. Kan vi inte se till att Elfsborg spelar också, alltid kul att se de gulsvarta få lite smörj, sedan har jag inte varit på Elfsborg arena heller.

/Jocke

Kommentar

• Rickard
                              Användare
                              • April 2002
                              • 727

Ursprungligen postat av Banderad
                              Kan vi inte se till att Elfsborg spelar också, alltid kul att se de gulsvarta få lite smörj, sedan har jag inte varit på Elfsborg arena heller.

/Jocke
                              Av Henke o company
                              M.v.h.
                              Rickard

Kommentar

• MagArne
                                Användare
                                • December 2006
                                • 263

Bor i Norrköping och håller skalarer för tillfället men de ska jag snart byta bort mot andra SA. Troligtvis jordätare och något mer. Plånbok och utbud avgör.

En SA-träff vore kul.

Kommentar

Arbetssätt...