If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
C Umbrifera, G Iporangensis och Guldsömciklid är ju SA.
Så då räknas en CAfantast som jag också in här och då är det Genarp, Skåne som gäller.
Visst är de!
Kul att du "får" vara med i vår skara, måste erkänna att jag sneglat mer än en gång på dina CA och vart sugen på ett kar med lite CA, allra helst P. Splendida, men även flera Parachromis och Vieja är lockande och sist men inte minst C. Bocourti och Persei
De blir så många att svara så jag gör så här i stället.
Kanonkul att det är så pass många som visat intresse, har inte hunnit så speciellt långt i tanken vart en aktuell träff skulle genomföras, men för mig skulle de vara väldigt kul att få göra ett "studiebesök" på Åleds då jag hört mycket bra om deras karantän och hur spännande det är där.
Kanske skulle man kunnat avlägga en visit på Zoomässan samtidigt.
Om man skall börja lite försiktigt så kan jag tänka mig att ha en träff hos mig om ni inte har några krav på att man har en stor annläggning att visa upp. Har ju bara 2st stora kar i gång, samt ett 90L med 2* Hypanscistrus L066 att visa upp. Dock blir det lite långt till ovan nämnda affärer ca 10 respektive 16 mil.
Men skam den som ger sig, det går ju att göra en dags utflykt till dem.
Jo just nu mest tanganyika men det ändrar sig med vindens hastighet
Men SA fortsätter att få mest kommentarer från besökare hemma hos mig. Visst tycker dom att 2400 liter är maffigt men man ställer sig mest vid SA 540 liters karet och säger - "vilka finfina firrar ni har".
Det är någe magiskt med just SA Ciklider tycker jag. Ofta lugna fiskar och bra yngelvårdare.
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.
Jo just nu mest tanganyika men det ändrar sig med vindens hastighet
Men SA fortsätter att få mest kommentarer från besökare hemma hos mig. Visst tycker dom att 2400 liter är maffigt men man ställer sig mest vid SA 540 liters karet och säger - "vilka finfina firrar ni har".
Det är någe magiskt med just SA Ciklider tycker jag. Ofta lugna fiskar och bra yngelvårdare.
Appropå 2400L när får man se bilder med fisk i karet? är sugen nu!
är de inte lite surt att folk fortfarande fastnar framför det lilla karet? men de e klart Diskus får alltid uppmärksamhet...
Hej!
Bor i Stockholm har diskus samt till hösten fjärilar,jo här är en historia om Stockholmare,vet ni vad det är för skillnad på stockholmare och spermier?det finns många av bägge men få det blir folk av/Ann-Mari
Hej!
Bor i Stockholm har diskus samt till hösten fjärilar,jo här är en historia om Stockholmare,vet ni vad det är för skillnad på stockholmare och spermier?det finns många av bägge men få det blir folk av/Ann-Mari
Kommentar