Roliga youtube klipp
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hahaha, ja jävlar vilka idioter! Men borde det inte vara drift även på dessa hjul?När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Differentialen fixar att de hjulen inte snurrar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Mvh/Andreas.
Kommentar
-
-It was hit by a caaaar....
Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - CO2 - Vivarium Design - Blogg - AkvarieWikiKommentar
-
Hahaha, den var bra.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
-
Hehe, någon som tänkt fel?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Mvh/Andreas.Kommentar
-
A C-son,
jepp, han frodas!! Sanslöst duktig kille, som massakerar låten - fast han gör det så snyggt och med sådant schvung att man gillar det!!
Lite mer musik - för de som trodde att gitarrboogie var kurs nr 1 när man lärde sig spela, och sedan har tänkt att boogie är för enkelt:
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
(Tommy Emmanuel - Guitar boogie)
"Don´t try that on a japanese instrument..." *s*
Hilsen,
/PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
Kommentar