Vill passa på att önska alla en glad och trevlig midsommar!
Glad midsommar
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Önskar ochså alla en trevlig midsommar!
Även om det naturligtvis är regn i luften...
Mvh/Andreas. -
-
-
-
Jag är i Finland men här är det också regn i luften. Visste ni att de inte har midsommarstång i Finland! Sverige och Finland är ju de enda länderna med riktigt midsommarfirande sägs det men jag vet inte. Ingen midsommarstång!Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Är just nu i Hangö, inte långt från där du befinner dig. Visst finns här majstång. Och antagligen ett oherrans liv i natt.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
-
-
Glad midsommar!!!
Sveriges riktiga nationaldag
Ta det lugnt med sillen!!! den brukar oftast vara dålig och slår en dagen efterKommentar
-
-
Jepp go midsommar på erDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Danskarna firar inte midsommar med eldar (brasor) utan det är en annan högtid som infaller samtidigt. S:t Hans är det som firas med eld. Det är ingen helgdag och infaller alltid 24 juniSenast redigerad av Guy_P; 20 June 2008, 14:05.GuyKommentar
-
Men Finlands västligaste fastlandsutpost Hangö, har alltså midsommarstång! Det finns hopp! Jag tror tyskarna blir i majoritet på mitt firande. Vi får se. Det kommer nog lite finländare också. Vi ska fira i bastun fast först ikväll (det finns en matsal i anslutning till den men bastun ska vara igång).
Glad midsommar!Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
Kommentar