Ett klick för skogen
Kollaps
X
-
-
En himla massa gnäll är vad det är . Ska det vara så svårt att skriva "Jag anser att ditt beslut var fel pga. istället för bara gnälla loss med "man undrar...".
Jag tycker att det är väldigt konstigt att ni inte ser att den här tråden är ett gränsfall mellan en typiskt "övrigt"-tråd och en miljötråd. Jag tycker att det är väldigt konstigt att ni inte ser problemet med att "Ett Klick För Skogen" konstant ligger på förstasidan. Jag tycker även att det är väldigt konstigt att folk retar sig på tråden och på att den ligger på förstasidan.
Att det inte är någon diskussion utan bara "marknadsföring" för dagens klick förvandlar tråden från en miljödiskussion till en reklamkampanj (för ett gott syfte). Det är väl ändå uppenbart? Inte innehåller väl "klick" speciellt mycket miljöinformation utan är helt enkelt en "bump" (något som brukar ses med väldigt oblida ögon på andra forum).Senast redigerad av Ola Svensson; 19 November 2009, 13:43.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
En himla massa gnäll är vad det är . Ska det vara så svårt att skriva "Jag anser att ditt beslut var fel pga. istället för bara gnälla loss med "man undrar...".
Jag tycker att det är väldigt konstigt att ni inte ser att den här tråden är ett gränsfall mellan en typiskt "övrigt"-tråd och en miljötråd. Jag tycker att det är väldigt konstigt att ni inte ser problemet med att "Ett Klick För Skogen" konstant ligger på förstasidan. Jag tycker även att det är väldigt konstigt att folk retar sig på tråden och på att den ligger på förstasidan.Kommentar
-
Nu har jag flyttat de två felplacerade ämnena.
Det var inte påtryckningar som fick mig att flytta tråden utan att den helt övergått till att vara en reklambanner.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Men de kan fortfarande likna varandra men ingen annan tråd liknar den här tråden.
Att tråden dagligen bumpas med en hänvisning till en reklamfinancierad kampanj där man, om man klickar, får ta del av reklammedelande från Pizza Direkt m fl., gör den speciell. Jag skulle nog rösta "ja" om förslaget dök upp att lägga upp en gratisbanner för "Ett klick för skogen" på ciklid.org men forumets listning av ämnen på förstasidan är fel plats för "bumpningsbanners". Ni får gärna starta en annan diskussionstråd för gammelskog och "Ett klick för skogen", det är bumpningen detta handlar om.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Varför inte istället då dela upp tråden i två olika så att;
- en tråd innehåller information om syftet och uppmaningen om att rädda skog
- en tråd helt enkelt är en klick tråd.
Den fösta tråden placeras under Miljö där den hör hemma, med hänvsning till klicktråden som placeras i Övrigt.
Denna tråd är redan nu 148 sidor lång (normalt brukar man väl bryta trådar vid 100 sidor till del1, del2 osv.), varför tillkomna användare helt kommer att missa syftet som anges i början av tråden.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Nu finns Ett Klick för Skogens banner på förstasidorna hos www.ciklider.se och www.kullafotografen.se
Förhoppningsvis kan NCS och andra hemsidor också hjälpa till med att länka. 152 hektar svensk gammelskog har redan räddats av stiftelsen.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar