Ett klick för skogen

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • akva99
    Användare
    • September 2005
    • 527

Klick!

Naturarvet samlar in pengar för att köpa upp och för alltid bevara gammal skyddsvärd skog i Sverige.

Kommentar

• Lundensis
      Användare
      • March 2004
      • 2262

Klick!

Naturarvet samlar in pengar för att köpa upp och för alltid bevara gammal skyddsvärd skog i Sverige.

Kommentar

• akva99
        Användare
        • September 2005
        • 527

Klick!

Kommentar

• Lundensis
          Användare
          • March 2004
          • 2262

Klick!

Kommentar

• akva99
            Användare
            • September 2005
            • 527

verkar som att det minskat på klickandet sen tråden blev flyttad hit och inte syns på startsidan, vilket jag tycker är synd.peter

Kommentar

• StefanL
              Användare
              • August 2002
              • 10784

Om det minskats beror nog på att du legat på latsidan.
              Du har ju klickat 60% av alla klick...minst...

Detta är ju ett ciklidforum i huvudsak.

En god gärning med klicken...visst...men...nej jag är nöjd med att den är borta från framsidan. Bättre att väcka intresset för forumet genom främst ciklidrelaterade trådar.

Synd att dina "bumpar" inte hjälper nu.
              Senast redigerad av StefanL; 15 November 2009, 21:10.

Kommentar

• Micke
                Användare
                • April 2002
                • 9579

Ursprungligen postat av akva99
                verkar som att det minskat på klickandet sen tråden blev flyttad hit och inte syns på startsidan, vilket jag tycker är synd.peter
                Ja det är märkligt att tråden ligger under övrigt och inte under miljö, vilket tråden uppenbart handlar om.

Klick!

http://www.ettklickforskogen.se/
                Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Lundensis
                  Användare
                  • March 2004
                  • 2262

Klick!

Kommentar

• jinnarparen
                    • April 2002
                    • 2670

Ursprungligen postat av Micke
                    Ja det är märkligt att tråden ligger under övrigt och inte under miljö, vilket tråden uppenbart handlar om.

Klick!

Tydligen skillnad på miljö och miljö, och det finns ju de som retar sig på denna tråd, de är väl nöjda nu tror jag.

Men borde inte forumdelen ändras i så fall "Miljö, djurskydd och samhälle" stämmer nog tyvärr inte längre för allt inom miljö är inte välkommet där.

Fast om vi gnäller riktigt mycket så flyttas tråden kanske tillbaka igen.

Klick!
                    Åter till CA

Det är där jag hör hemma

Kommentar

• Ola Svensson
                      Användare
                      • April 2002
                      • 14633

Ursprungligen postat av Ola Svensson
                      Hoppas ingen misstycker alltför mycket men jag flyttar tråden till "övrigt" nu då det var länge sedan det skedde någon diskusion.

och så... "klick"
                      Svara på mitt ursprungliga inlägg tack!
                      Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Micke
                        Användare
                        • April 2002
                        • 9579

Ursprungligen postat av jinnarparen
                        Tydligen skillnad på miljö och miljö, och det finns ju de som retar sig på denna tråd, de är väl nöjda nu tror jag.

Men borde inte forumdelen ändras i så fall "Miljö, djurskydd och samhälle" stämmer nog tyvärr inte längre för allt inom miljö är inte välkommet där.
                        Visst är det så! Ämnen som uppenbart inte handlar om miljö ligger kvar, men denna tråd om miljö har flyttats på grund av att några tyckte att det var jobbigt att se tråden på förstasidan.

Svara på mitt ursprungliga inlägg tack!
                        Vilket?

Klick!

Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                        Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• jinnarparen
                          • April 2002
                          • 2670

Hoppas ingen misstycker alltför mycket men jag flyttar tråden till "övrigt" nu då det var länge sedan det skedde någon diskusion.

och så... "klick"
                          Varför flyttar du denna tråd till ett ställe där den inte hör hemma?
                          Att det inte sker någon diskussion är lite tunt.
                          Det är många andra trådar som det inte sker någon diskussion i, skall du flytta de också?
                          Åter till CA

Det är där jag hör hemma

Kommentar

• StefanL
                            Användare
                            • August 2002
                            • 10784

och det finns ju de som retar sig på denna tråd, de är väl nöjda nu tror jag.
                            Retar mig inte på tråden som sådan då det är för en god gärning (eller så som det sägs vara iallafall), men det jag retar mig på är "bumpningen" av tråden som förekommit. Man kan endast göra ett giltigt klick per dygn men här har vissa klickat flertalet gånger per dygn enbart för att lyfta fram tråden i forumfönstret på framsidan. Jag tycker det är bättre att ciklidrelaterade trådar får utrymme istället...

Kommentar

• Lundensis
                              Användare
                              • March 2004
                              • 2262

Varför flyttar du denna tråd till ett ställe där den inte hör hemma?
                              Att det inte sker någon diskussion är lite tunt.
                              Det är många andra trådar som det inte sker någon diskussion i, skall du flytta de också?
                              Ja, man börjar ju undra.

Klick!

Kommentar

• jinnarparen
                                • April 2002
                                • 2670

Ursprungligen postat av Malawe
                                Retar mig inte på tråden som sådan då det är för en god gärning (eller så som det sägs vara iallafall), men det jag retar mig på är "bumpningen" av tråden som förekommit. Man kan endast göra ett giltigt klick per dygn men här har vissa klickat flertalet gånger per dygn enbart för att lyfta fram tråden i forumfönstret på framsidan. Jag tycker det är bättre att ciklidrelaterade trådar får utrymme istället...
                                Jo, jag satt och kollade bakåt och som du skriver så finns det multipla inlägg fastän man bara kan klicka en gång om dagen, och detta är onödigt enligt mitt sätt och se det.

Skriv ett inlägg när du klickar och låt det stanna vid det, är det tillräckligt många som klickar så syns det nog i alla fall.

Sen vete tusan varför man tvunget måste skriva ett inlägg var gång, jag klickar själv en del men inte behöver jag tvunget skriva om det varje gång.

Fast varför tråden flyttades har vi inte fått svar på, att det inte var någon diskussion håller inte.
                                Det är t ex inte mycket diskussioner i CA-fototråden heller, skall den flyttas då också?
                                Åter till CA

Det är där jag hör hemma

Kommentar

Arbetssätt...