Ett klick för skogen
Kollaps
X
-
-
138 sidor!?!?!?!? De va som fan. Jag kan säga att skogen är Sveriges största nettointäkt och betalar era jävlar studielån. Däremot finns det ett värde att bevara urskogar men annars måste man hugga ner skog för att ekonomin ska går runt. Bonden kan inte bara att skita i att skörda sina potatis för människor behöver mat. Behöver inte ni trä? Papper? Fjärrvärme? Skärbrädor?
Ni fattar ingenting!!! Och sen använder ni el till era akvarium från smutsiga kolkraftverk i Polen!
Jag klickar inte!Kommentar
-
Jag är utbildad inom skogen och änvänder miljömärkt el.
Självklart klickar jag för att bevara gammelskogen.
Klick!
http://www.ettklickforskogen.se/Kommentar
-
138 sidor!?!?!?!? De va som fan. Jag kan säga att skogen är Sveriges största nettointäkt och betalar era jävlar studielån. Däremot finns det ett värde att bevara urskogar men annars måste man hugga ner skog för att ekonomin ska går runt. Bonden kan inte bara att skita i att skörda sina potatis för människor behöver mat. Behöver inte ni trä? Papper? Fjärrvärme? Skärbrädor?
Ni fattar ingenting!!! Och sen använder ni el till era akvarium från smutsiga kolkraftverk i Polen!
Jag klickar inte!
Om man ser till att vi förra timmen förbrukade 18610 MWh/h så är de polska kolkraftverekn närmast försumbara.
Sen förstår jag inte när du skriver "Däremot finns det ett värde att bevara urskogar" det är väl det som hela det här klickandet går ut på, eller hur.
Undrar vem det är som fattar ingenting eller åtminstone motsäger sig själv.
Visst ja, höll på att glömma.....Klick!
Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Jag klickar inte!Kommentar
-
-
-
Kommentar