Ett klick för skogen
Kollaps
X
-
-
Någon som vet ifall detta ger något alls längre?
De verkar ha problem med bidragsgivare..dvs sponsorer som betalar de klick du och jag gör. Så om vi nu klickar febrilt så kanske det inte finns någon som betalar och genom detta gör hela idén brukslös.
Vill de att klicket skall ses som en "god handling som är mer symbolisk"?
Tveksam till detta och ger ett sista klick till detta för att sedan avsluta med mitt klickande...
Vi har sedan vi gjort om Klicket fått en del klagomål angående den nya funktionen. Vi har, som vi tidigare nämnt, ändrat systemet så att man kommer till våra sponsorers hemsida efter att man gjort sitt klick. Klickfunktionen är som ni säkert känner till upplagd så att sponsorerna betalar för att få visa upp sin verksamhet för er som klickar. Det är så vi får in pengarna till gammelskogen. Den senaste tiden har klicket dock legat nere i perioder, just i brist på sponsorer. Att omstrukturera funktionen känns därför behövlig, då vi vill anpassa våra sponsorers utrymme i förhållande till vad de bidrar med.
Även om Ett klick för skogens insamling inte enbart baseras på klicket (vi har även försäljning i webbshopen, stipendier etc.) så ser vi klickfunktionen som en mycket viktig del av verksamheten. Dess upplägg vilar på att skapa möjlighet för alla, med eller utan stora ekonomiska tillgångar, att enkelt kunna göra en insats.
Vi vill med detta be om er förståelse för det nya upplägget, som vi tagit fram enbart för att klicket ska kunna fungera och fortsätta.
Vi hoppas att ni vill fortsätta klicka och också stödja våra sponsorer som gör klicket möjligt! Tillsammans kan vi göra skillnad!Kommentar
-
-
Någon som vet ifall detta ger något alls längre?
De verkar ha problem med bidragsgivare..dvs sponsorer som betalar de klick du och jag gör. Så om vi nu klickar febrilt så kanske det inte finns någon som betalar och genom detta gör hela idén brukslös.
Vill de att klicket skall ses som en "god handling som är mer symbolisk"?
Tveksam till detta och ger ett sista klick till detta för att sedan avsluta med mitt klickande...
Klick!
Naturarvet samlar in pengar för att köpa upp och för alltid bevara gammal skyddsvärd skog i Sverige.
Det där med sponsorer varierar, ibland finns det många och ibland inte. Ett klick för skogen har dock köpt upp och därmed skyddat två naturskogar delvis med hjälp av klicket. Jag tycker du ska fortsätta klicka, såvida du inte har gott om pengar och kan bidra på annat vis. Sluta inte nu.Kommentar
Kommentar