Ett klick för skogen
Kollaps
X
-
-
-
Ingen som vill sponsra
Finnes någon här på forumet som råkar vara VD eller liknande och som dessutom vill bidraga till att rädda skogen?Kommentar
-
Strax innan Johan af Donner avslöjades med fingrarna i “syltburken” föreläste han på internatskolan Lundsberg över ämnet ”Ingenting är omöjligt. De mjuka värdena miljö, etik, moral etc. får allt större betydelse i det moderna samhället.”
inte samma men nästan
klickjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Skittråkigt
om man inte kan lita på Röda korset vem kan man lita på då ?????
Jag litar inte på någon insamnling
då jag anser att helt plötligt badar man i pengar
Röda korset fy fanjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Snart kommer elaka tanten från Styrelsen
..............Igelkottjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Jag ser inte kopplingen till "Ett klick för skogen", mer än att du skulle mena att om en insamlingsstiftelse fifflar, gör alla det. Är det så du resonerar? Isåfall skulle man kunna resonera likadant om akvariehandlare, eller hur? Sen att Röda korset inte kollar upp vad det är för folk de anställer, är ju deras problem och inte "Ett klick för skogen".Kommentar
-
Jag ser inte kopplingen till "Ett klick för skogen", mer än att du skulle mena att om en insamlingsstiftelse fifflar, gör alla det. Är det så du resonerar? Isåfall skulle man kunna resonera likadant om akvariehandlare, eller hur? Sen att Röda korset inte kollar upp vad det är för folk de anställer, är ju deras problem och inte "Ett klick för skogen".
har frågat snällt
Ett klick för skogen om ett bokslut men nada
däremot var dom skitsugna på att säga att vi i vårat forum har fått nättroll
hmmmmm har varit lite för länge här för att bli kallad Nättroll ....men ganska gulligt.
föresten det var även Cancerfonden.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
Kommentar