Det där köper jag Pär, bra skrivet. Jag har inte följt denna tråd så nogrannt och ber om ursäkt om jag skrapat i gammla sår, förlåt men jag är alltid misstänksam mot sådana här saker och ville provocera lite för att få igång en diskution. Sen att vissa pratar om att Christer är en ledare och vi andra som inte har tilltro till denna typ av stiftelser skulle vara hans lärjungar är bara så pinsamt korkat att ja, vad skall man säga......
Ett klick för skogen
Kollaps
X
-
Det där köper jag Pär, bra skrivet. Jag har inte följt denna tråd så nogrannt och ber om ursäkt om jag skrapat i gammla sår, förlåt men jag är alltid misstänksam mot sådana här saker och ville provocera lite för att få igång en diskution. Sen att vissa pratar om att Christer är en ledare och vi andra som inte har tilltro till denna typ av stiftelser skulle vara hans lärjungar är bara så pinsamt korkat att ja, vad skall man säga......Senast redigerad av Mattias777; 21 December 2008, 13:38. -
Jag tycker av egoistiska skäl att man ska bevara naturskog så att jag och mina nära och kära har lite äkta natur att vistas i och få ren luft att andas, kunna plocka bär och svamp. Nöjd med svaret, för det är väl det svar du förväntar dig?
Sen att alla andra som vill också kan njuta av naturskogen, får man på köpet, vare sig man tycker om det eller ej.
Jag tycker inte att du har ställt några konkreta frågor utan bara jamsat med CF.Kommentar
-
Mattias, jag tycker verkligen du ska fundera över ditt senaste inlägg och sedan redigera det illa kvickt. Det är ett av de värsta personangreppen jag någonsin sett på ett akvarieforum. Jag hoppas och vill tro att du uttryckte dig så av obetänksamhet och inte elak illvillighet.Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Mattias, jag tycker verkligen du ska fundera över ditt senaste inlägg och sedan redigera det illa kvickt. Det är ett av de värsta personangreppen jag någonsin sett på ett akvarieforum. Jag hoppas och vill tro att du uttryckte dig så av obetänksamhet och inte elak illvillighet.Kommentar
-
-
-
Klick!
Sluta nu - ni vet vilka - ta reda på fakta och bidra, annars fira jul nån annanstans än i den här tråden! Om detta saboterande av en vedertagen tråd där klara och tydliga fakta redovisats ett flertal gånger fortsätter då är det väl lika bra att lägga av med hela forumidén....men det ska vi inte göra för då vinner ju...men tråkigt att läsa har det varit det senaste dygnet!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Veckoklicket!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar