klick
Ett klick för skogen
Kollaps
X
-
-
Igår gjordes 10699 klick.
Känns som klickarna sjunker i antal och det snabbt,var ju uppe i mer än det dubbla nästan dagligen bara för nån vecka sedan.Kommentar
-
Fan, folk får ju gå ifrån sina jobb, ja miljön kanske inte kommer i första hand. plus att våran allians har beslutat att våra sjuka skall jobba trots att dom är sjuka, sedan spä på det med, att vi har en massa arbetslösa .
Ja jag kan bara se en vinning på detta system, problemen flyttas från staten till kommunerna, ja statens finanser ser bättre ut, men kommunerna får ta smällen, det kommer att bli en jävla massa som är beroende utav socialen, självklart så kommer ni att säga, ja dom jävla socialfallen dom är parasiter, dom har alltid varit arbetskygga.
Tyvärr så kommer dom nya socialfallen inte vara dom så kallade parasiter, nej ,tro mig, det kan vara din närmaste granne, och det sociala skyddsnät son vi hade när vi blev sjuka eller blev arbetslösa, det har alliansen tagit bort.JanneKommentar
-
-
Ja det kanske finns viktigare saker, än att klicka för en skog.
Fan, folk får ju gå ifrån sina jobb, ja miljön kanske inte kommer i första hand. plus att våran allians har beslutat att våra sjuka skall jobba trots att dom är sjuka, sedan spä på det med, att vi har en massa arbetslösa .
Ja jag kan bara se en vinning på detta system, problemen flyttas från staten till kommunerna, ja statens finanser ser bättre ut, men kommunerna får ta smällen, det kommer att bli en jävla massa som är beroende utav socialen, självklart så kommer ni att säga, ja dom jävla socialfallen dom är parasiter, dom har alltid varit arbetskygga.
Tyvärr så kommer dom nya socialfallen inte vara dom så kallade parasiter, nej ,tro mig, det kan vara din närmaste granne, och det sociala skyddsnät son vi hade när vi blev sjuka eller blev arbetslösa, det har alliansen tagit bort.JanneKommentar
-
Ja det kanske finns viktigare saker, än att klicka för en skog.
Tyvärr så kommer dom nya socialfallen inte vara dom så kallade parasiter, nej ,tro mig, det kan vara din närmaste granne, och det sociala skyddsnät son vi hade när vi blev sjuka eller blev arbetslösa, det har alliansen tagit bort.Janne
Men sedan håller jag helt med dej att Högern kunde sköta det hela snyggare.Vet många som det har gått illa för senaste tiden.
"Socialfall" kan man bli av många olika anledningar. För att man är en parasit kanske en liten promille. Men majoriteten knappast!Senast redigerad av Markie; 07 March 2009, 13:01.Kommentar
-
-
-
Kommentar