Tjena! Undrar om någon har erfarenhet av Pangeabakgrunder. Skulle vilja se någon bild på en i ett 720 kar. Tack på förhand MvH Jimmie
Pangea Rocky bakgrund?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Kolla http://www.ciklid.org/forum/showthre...=52968&page=65
Jag är nöjd. Det enda jag inte gillar är att dessa bakgrunder är tjocka och inte lika tunna som BTN. Det gör att man får trixa lite för at få dit pumpar och dylikt utan att tumma allt för mycket på djupet mellan framruta och bakgrund.
Men jag tycker den utan tvekan är mycket prisvärd. Kan inte tänka mig att betala mer än dubbelt så mycket för en BTN-bakgrund.//RobertKommentar
-
Vet någon var man kan se en Pangeabakgrund live (I någon affär)? Skulle gärna vilja se en innan man köper, har hört både bra och dåliga saker om dem. Verkar inte vara många som säljer dem, så man undrar ju om det är något att ha.CSN är en fantastisk informationskälla,bli medlem du också!Kommentar
-
Anledningen till att så få butiker har dem inne är att de precis som allt annat är så mycket fulare än BTN när man väl ser dem irl...Och så är det.
/JKommentar
-
Har turen att bo närma DK där det finns en hel uppsjö av bakgrunder, och får väl hålla med ditt resunemang till störrsta del. Då det i DK säljes en hel hög med "shittiga" bakgrunder MEN!!! Sedan såg jag aquaterra i olika utförande och den e GRYM!! Blir helt klart en sådan i nästa kar.
Min BTN Rocky tyckte jag blektes mycket efter en längre tid och då var den grymt shittig i karet den medPetrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
bakgrund
Tjena, är det någon som har bild på en aquaterra bakgrund så man kan få se hur de ser ut? Var köper man en sån?CSN är en fantastisk informationskälla,bli medlem du också!Kommentar
-
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Jo, har man obegränsat med pengar skulle jag kanske hålla med dig. Men eftersom BTN i princip kostar mer än dubbelt så mycket som de flesta andra bakgrunder tycker inte jag BTN är värt priset. Ytfinnishen är något bättre hos BTN men det är inget man märker i akvarium särskilt när det börjat växa lite alger...//RobertKommentar
-
ett tips är CiklidCentret i Köpenhamn... Du har inte sålångt från Ängelholm och det e billigare där också. När jag var där sist så hade dom olika bakgrunder på rea. En Terra för 995 dkr som exempel.... Annars maila över till domPetrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Finns även återförsäljare i Sverige av bakgrundenKommentar
-
Vet att det finns en återförsäljare i Svergie, men vi här nere har närma till Dk och då tycker jag att det e bättre att sticka över till Dk och handla då man kan se bakgrunden "irl" ...
Då vet man om det e något man vill ha eller inte...
Dom e trots allt inte gratis....Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Kolla http://www.ciklid.org/forum/showthre...=52968&page=65
Jag är nöjd. Det enda jag inte gillar är att dessa bakgrunder är tjocka och inte lika tunna som BTN. Det gör att man får trixa lite för at få dit pumpar och dylikt utan att tumma allt för mycket på djupet mellan framruta och bakgrund.
Men jag tycker den utan tvekan är mycket prisvärd. Kan inte tänka mig att betala mer än dubbelt så mycket för en BTN-bakgrund.Kommentar
-
Kommentar
-
Innstämmer i ditt yrkande! För om Fredrik menar kvalite med BTN så tycker jag att det är sanning med modifickation...
Har haft Både BTN moduler och bakgrund och vet i fasiken om jag håller med.
Hade en Tanzania bakgrund i ett kar som var bättre enligt mig.
Tyckte att både mina BTN moduler och framför allt bakgrunden blev "pissgul" i färgen efter ett par år samt att den tappade ytfinisch med.
Men sedan kan jag hålla med om att det finns mycket skit som fram för allt inte ser ett dugg verkligt ut..
Men tycker man att högt pris borgar för kvalite så finns det inget att argumentera om
Tycker att utbudet av bakgrunder e bättre i Dk, men det kan ju bero på att akvastiken e mkt större där än här hemma..Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
Kommentar