Det här har en bredare (och större) "aproach"... http://www.panda.org/about_wwf/where...ound/index.cfm
Fond för bevarandet av malawiciklider
Kollaps
X
-
-
Det här har en bredare (och större) "aproach"... http://www.panda.org/about_wwf/where...ound/index.cfm
Utomordentligt gott med sidhänvisningen. De sidorna hade jag inte från WWF i Sverige, men har kanske missat något i mitt läsande av de senaste tidningarna. Det finns ju ännu ett x antal meter av kusten att skydda. Låt oss hjälpas åt med detta.
Hälsn NilsKommentar
-
Hej!
Händer något på denna sida som någon vet något om? Om inte annat lär vi väl få invänta december månads insamling, inte bara norden utan totalt. Det kan ju vara bra att veta om just den här insamlingen behöver fortsätta eller om vi ciklidister har gjort vårt.
Hälsn NilsKommentar
-
Hej!
Händer något på denna sida som någon vet något om? Om inte annat lär vi väl få invänta december månads insamling, inte bara norden utan totalt. Det kan ju vara bra att veta om just den här insamlingen behöver fortsätta eller om vi ciklidister har gjort vårt.
Hälsn Nils
Ja, decemberresultatet kommer inom kort att redovisas. Senast var ju läget det att en bra bit över halva målbeloppet hade uppnåtts. Min gissning är att insamlingen kommer att nå sitt mål på 20 000 USD inom det närmaste halvåret.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Hur gick det med "ett klick för cikliderna"-funktionen?Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Det är WWF Finland som står bakom detta!Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Det som kvarstår är den praktiska biten med sponsorer. Koden i sig var inga större bekymmer och ligger oanvänd.
Skrev ett inlägg med fråga om sponsorer till Christer F. (eftersom han hade flaggat om detta i tidigare tråd av dig Micke) före jul (se nedan citat från tidigare inlägg) och sedan har det fallit glömska att påminna, eftersom kodning av förändringar i fototävling och arbete med Ciklidbladet gått före.
@Christer:
Skicka mig ett PM/mail med sponsorers namn/deras respektive banner/länk som banner skall gå till, så fixar jag ihop lite kod.
Dessutom behöver du och sponsorer fundera lite över hur mycket ett klick värderas till, så kan jag i presentationsläget skriva ut hut mycket i pengar som klicken genererat över viss tid.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Kommentar
-
December 2008
Hej
I december fick vi in 1 600 SEK i donationer, och 8 nya medlemmar, för vilka NCS då bidrar med 50 SEK, inalles 2 000 SEK = 250 USD har påbörjat sin resa till Fonden i Malawi.
Tack för era bidrag. Projektet fortsätter...mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Och mer blir det nog om en riktig kaffetörstig person ropar in kaffepaketet Lars fick av Stuart Grant och som finns här på "auktion"
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Och mer blir det nog om en riktig kaffetörstig person ropar in kaffepaketet Lars fick av Stuart Grant och som finns här på "auktion"
http://www.ciklid.org/kop_salj/kop_s...a.php?nr=37642Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Jag håller med dig. Ingenting överträffar kontantinbetalningar till fonden.
Det som nu har redovisats är inbetalning från Norden.
Totalsumman är intressant. Det bör väl ha kommit in en eller annan peng också från resten av världen?
Hälsn NilsKommentar
-
Tekniken är färdig och en sponsor har ju också sagt sig vara intresserad. Så nu verkar det bara vara att köra igång, eller?Kommentar
Kommentar