Fond för bevarandet av malawiciklider
Kollaps
X
-
-
En idé är att kunna ge bort antinätenheter i jullklapp, en perfekt julklapp till ciklidisten. Det enda som skulle behöva göras är att sätta ett pris per antinätenhet och anpassa diplomet lite. På samma sätt som man kan skänka träd genom VI-skogen.Kommentar
-
Trevligt med ytterligare projekt. WWF brukar ju ha genomtänkta koncept för sitt agerande ( är medlem där själv ). Vad går detta projekt ut på?
Hälsn NilsKommentar
-
Kommentar
-
-
Så varför inte en Malawibank? Sätt inte julklappspengen för högt bara - många bäckar små...MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Alla som läser den här tråden och avstår från att donera kanske kan berätta vad som får er att avstå...eller rättare sagt vad som skulle få er att skänka en slant???Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Hallå, har ni inte fått löning eller??? Dags att vi livar upp den här tråden lite igen !!! Det verkar som om den svenska finanskrisen kommer slå hårt mot våra kära akvariefiskar om det skall fortsätta på det här sättet
Jag har ett gäng diplom som ligger och väntar på att få skickas ut. Jag kan dock glädjande nog berätta om att 3 olika akvarieaffärer insett hur snyggt det är med ett diplom i butiken och skänkt 1000 kronor per butik till fonden.
Vilka dom är? Det kan ni fundera på under tiden som undertecknad jobbar vidare...svaret kommer här i tråden lite längre fram.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Hallå, har ni inte fått löning eller??? Dags att vi livar upp den här tråden lite igen !!! Det verkar som om den svenska finanskrisen kommer slå hårt mot våra kära akvariefiskar om det skall fortsätta på det här sättet
Jag har ett gäng diplom som ligger och väntar på att få skickas ut. Jag kan dock glädjande nog berätta om att 3 olika akvarieaffärer insett hur snyggt det är med ett diplom i butiken och skänkt 1000 kronor per butik till fonden.
Vilka dom är? Det kan ni fundera på under tiden som undertecknad jobbar vidare...svaret kommer här i tråden lite längre fram.
Jag har redan bidragit ju......... en gång får räcka, men det tycker jag låter bra och de butikerna ska väl få lite gratisreklam oxå tycker jag väl skriv ut dem i stor text...........Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Hej!
Skickade ytterligare en peng till fonden och hoppas mina medakvarister också komma till samma goda tanke.
Hälsn NilsKommentar
-
Kommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Hej!
Det ska bli kul att se nästa sammanställning av insamlingen till fonden för oktober, men det lär väl dröja ytterligare?
Hälsn NilsKommentar
Kommentar