Fond för bevarandet av malawiciklider
Kollaps
X
-
-
Hej!
Diplomet kan säkert göra nytta, som t ex i en zooaffär, där diplomet ligger på kassadisken och en ( bra ) försäljare kan informera ciklidköpare, som inte är medlemmar i NCS, vad saken gäller. Då får ju insamlingen även en spridning till icke-medlemmar, för naturligtvis är väl denna insamling öppen för alla ( som i Poecilia Scandinavia ; www.poecilia.org )?
Hälsn NilsKommentar
-
Hej!
Diplomet kan säkert göra nytta, som t ex i en zooaffär, där diplomet ligger på kassadisken och en ( bra ) försäljare kan informera ciklidköpare, som inte är medlemmar i NCS, vad saken gäller. Då får ju insamlingen även en spridning till icke-medlemmar, för naturligtvis är väl denna insamling öppen för alla ( som i Poecilia Scandinavia ; www.poecilia.org )?
Hälsn NilsKommentar
-
Hej!
Hälsn Nilsmvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Kommentar
-
Så här ser omslaget till nästa ciiklidblad ut. Ni kan ju fundera på varför jag valt just detta omslag.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
-
Eller en artikel angående fondinsamlingen i Malawi?Kommentar
-
Uppföljning av insamlingen
Idag var summorna:
584,63 USD från Norden
4 366,13 USD totalt
För att skydda hela området behövs 2 000 antinätenheter. Målsättningen är alltså att totalt få in 26 000 USD.Senast redigerad av Mikael W; 08 August 2008, 15:10.mvh
Mikael W
-
i ad´s mail stod det ju 700$ från Sverige......eller är det bara ncs insamling du räknar?Senast redigerad av cichlids4fun; 08 August 2008, 15:23.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Hej
Nej, så stod det inte. Där stod att via Internet hade de fått in 700 USD, varav merparten från Sverige. En liten detaljskillnad, men eftersom Du nu frågade...
Och NCS insamling har ju bara startat, den ingår inte ännu, men kommer naturligtvis att göra det, så fort vi börjar få in donationer.mvh
Mikael W
-
Hej
Nej, så stod det inte. Där stod att via Internet hade de fått in 700 USD, varav merparten från Sverige. En liten detaljskillnad, men eftersom Du nu frågade...
Och NCS insamling har ju bara startat, den ingår inte ännu, men kommer naturligtvis att göra det, så fort vi börjar få in donationer.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Har också donerat en slant nu...
Något att ta upp i din förening eller kanske skänka en slant själv
http://www.cichlidpress.com/smgfund/index.htmlKommentar
-
Ahh, första dagen på jobbet efter semestern, bara 11 månader kvar tills jag ska på semester....
Nu har även jag lagt in mitt bidrag till SG-fonden på NCS konto.mvh
Mikael W
-
Hej!
Också jag skickade mitt bidrag till fonden idag. Jag har själv aldrig haft malawiciklider, men tycker ändå denna insamling vara viktig.
Så, mina medakvarister, ge även du en peng!
Hälsn NilsKommentar
Kommentar