Fond för bevarandet av malawiciklider
Kollaps
X
-
Och en anledningen till stiljten är den dåliga marknadsföringenLämna en kommentar:
-
Mycket magert besked - jag har bett om att få uppdateringar till Zoopet så jag kan lägga in info också där. Nu är det en bra bit mer än ett halvår sen som jag fick någon info överhuvudtaget.
Om det skall komma in några pengar alls så är det en förusättning att det sker lite marknadsföring också
Men det stämmer att det har varit lite stiltje på den här fronten. På Ciklidstämman fanns det en insamling, som gav hela 1 640 SEK. Men i övrigt har vi detta år bara fått in en ynka hundring. (Edit: har nu uppdaterat Mätaren med detta.)Senast redigerad av Mikael W; 13 September 2009, 17:33.Lämna en kommentar:
-
Om det skall komma in några pengar alls så är det en förusättning att det sker lite marknadsföring ocksåLämna en kommentar:
-
Ja det med bössor, ja testa det, men jag personligen tycker att det är bättre att uppdatera denna tråden.Och man kanske ska skriva lite i tråden hur det går.
Och det ligger faktiskt i styrelsens för NCS att göra,eller att delegera det,om ni inte hinner med. För att ni får väl information hur det går och vad ni skickar pengar till.Janne
Javisst. En redogörelse kommer i Ciklidbladet nr 3, som torde bäras hem till er (medlemmar) inom några dagar. Därefter berättar vi säkert någonting också här i tråden.Lämna en kommentar:
-
Och det ligger faktiskt i styrelsens för NCS att göra,eller att delegera det,om ni inte hinner med. För att ni får väl information hur det går och vad ni skickar pengar till.JanneSenast redigerad av malawijanne; 12 September 2009, 22:20.Lämna en kommentar:
-
http://www.artaplast.se/
Prislista
Insamlingsbössa - vit botten / transperant överdel art- nr 1F01-880110
10 - 41st Kr. 40:-
42 (hel låda) Kr. 33:-
Plomber (engångs-) pr. st. Kr. 4:- / st art- nr 2F01-880111
Minimum antal vid beställning: 10 st.
Priserna gäller exkl. frakt och moms.Kanske ncs kunde sponsra med ett gäng bössor och skicka ut till butiker?
Lämna en kommentar:
-
ArtaPlast AB är idag ett välkänt namn hos livsmedelsföretag och medicintekniska företag världen över. I en högteknologisk anläggning tillverkas hållbara och
Prislista
Insamlingsbössa - vit botten / transperant överdel art- nr 1F01-880110
10 - 41st Kr. 40:-
42 (hel låda) Kr. 33:-
Plomber (engångs-) pr. st. Kr. 4:- / st art- nr 2F01-880111
Minimum antal vid beställning: 10 st.
Priserna gäller exkl. frakt och moms.Lämna en kommentar:
-
-
Även om det inte kommer in några pengar alls så tycker jag att man skall nämna det så att tråden uppdateras och intresset hålls vid liv - annars dör det ut.Lämna en kommentar:
-
Autogiro innebär att man måste avanmäla. Däremot får man ju både brev och tidning som påminner. Man kan i varje tidning skriva hur enkelt det är att avanmäla sig.Lämna en kommentar:
-
Vad tror ni om följande förslag?
Man kan bli medlem i NCS mot att det dras 50 kr på kontot med autogiro varje månad. NCS får medlemsavgift och resterade går till fonden.
Vill man inte vara med så avanmäler man sig och så blir man inte medlem längre.
Jag anmäler mig härmed!Lämna en kommentar:
-
Vad tror ni om följande förslag?
Man kan bli medlem i NCS mot att det dras 50 kr på kontot med autogiro varje månad. NCS får medlemsavgift och resterade går till fonden.
Vill man inte vara med så avanmäler man sig och så blir man inte medlem längre.
Jag anmäler mig härmed!Lämna en kommentar:
-
Kan inte dom större butikerna i sthlm tex akvarielagret och leasing ordna med en enkel insamlingsbössa?
Är ju enklare än att betala över nätet.Lämna en kommentar:
-
Gäst svaradeVid styrelsemötet fick vi rapporten att 100 kr hade inkommit under sommaren.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: