Skulle väll kunna svara med eller gå i svaromål på mycket du skrev med men avstår..ber om ursäkt.Inser att jag icke är den smartaste i sverige..utan har fått mycket om bakfoten denna gång..Dåligt påläst som du säger och borde inte blandat in andra personer.Förlåt
Fond för bevarandet av malawiciklider
Kollaps
X
-
-
Inga "hard feelings" från min sida i alla fall - det blev ju i alla fall lite fart på tråden och det kunde behövas för det har varit lite trögt på sista tidenKommentar
-
Det var väl denna insamlingsbössa jag skrev om långt innan ciklidstämman i detta forum, men styrelsen hade ett mycket bättre! förslag och det skulle bli vassare än en bössa.Kommentar
-
Insamlingen går trögt
Jag talade med Ad igår. Insamlingen har gått mycket trögt under april och förstod jag honom rätt har det bara kommit in USD5 under månaden. Jag kommer att komma med några uppslag. Medans jag funderar på hur de skall utformas dricker jag världens finaste kaffe.Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Malawi Cichlids Feeding Behavior DVD
Detta är vad jag har tänkt ut.
Du får köpa denna utmärkta DVD av Ad Konings för 350:-. Porto tillkommer med 24:-- (plus 50:-- om Du vill ha det skickat som rekbrev, mao försäkrat) Alla pengar som kommer in går till fonden, utom rekavgiften. Priset är lite högre än vad Du skulle få betala om Du skickade efter den från Cichlid Press (ca 310:-- om Du inte blir belagd med moms vid införseln för då kostar det 195 kronor extra) Se de extra kronorna som välgörenhet till ett bra ändamål.
Posta ett meddelande till mig så får Du betalningsinstruktioner.Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
DVD, bild på
Nu går det att ladda upp bilder på den här delen av forumet också.
Första dagarna flöt det in beställningar för en dryg tusenlapp. TackÅrets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Tack
Nu har jag fått in de första pengarna på mitt konto så nu behöver inte maj månads insamling se så pinsam ut som aprils gjordeÅrets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Kommentar
-
Har denna insamling lagts ner?
Har inte en enda krona kommit in sedan den jag vet inte när..........Kommentar
-
-
Kan inte dom större butikerna i sthlm tex akvarielagret och leasing ordna med en enkel insamlingsbössa?
Är ju enklare än att betala över nätet.Kommentar
-
Vad tror ni om följande förslag?
Man kan bli medlem i NCS mot att det dras 50 kr på kontot med autogiro varje månad. NCS får medlemsavgift och resterade går till fonden.
Vill man inte vara med så avanmäler man sig och så blir man inte medlem längre.
Jag anmäler mig härmed!Kommentar
-
Vad tror ni om följande förslag?
Man kan bli medlem i NCS mot att det dras 50 kr på kontot med autogiro varje månad. NCS får medlemsavgift och resterade går till fonden.
Vill man inte vara med så avanmäler man sig och så blir man inte medlem längre.
Jag anmäler mig härmed!Kommentar
-
Autogiro innebär att man måste avanmäla. Däremot får man ju både brev och tidning som påminner. Man kan i varje tidning skriva hur enkelt det är att avanmäla sig.Kommentar
-
Även om det inte kommer in några pengar alls så tycker jag att man skall nämna det så att tråden uppdateras och intresset hålls vid liv - annars dör det ut.Kommentar
Kommentar