Fond för bevarandet av malawiciklider
Kollaps
X
-
-
Vill bara påpeka att de Skandinaviska donationerna "gått i taken" så det är dags att ändra skalan på första sidan...Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
nja riktigt så sa jag ju inte.Exporten från nyassa/tanganyika har ju nu hållt på i drygt 40 år och säkert bidragit till mycket gott.jag beundrar sådana som malawijanne som kan få fram fina fisk på odlat mtrl=bidrag till bevarandet av vilda fiskar!respekt!Kommentar
-
Förövrigt så stödjer ju stora organisationer som CITES etc. fångandet av vildfångade fiskar eftersom det är bra för miljön så vad malawijanne har med detta att göra - vet jag inte.
Han har odlat fram väldigt vackra och många fiskar och det är han värd all respekt för - men någon positiv miljöaspekt har det inte.Kommentar
-
Det inbillar jag mig att det har om folk här tyskland och usa följer det strålande exemplet(när får han guldaborren??).Kan nog kanske missförstått nått.är en gammal gubbe som inte är så haj på engelska,har inte sett nån förklarande text på svenska men jag har nog inte kollat ordentligtKommentar
-
Det inbillar jag mig att det har om folk här tyskland och usa följer det strålande exemplet(när får han guldaborren??).Kan nog kanske missförstått nått.är en gammal gubbe som inte är så haj på engelska,har inte sett nån förklarande text på svenska men jag har nog inte kollat ordentligt
Malawijanne är väl värd guldabborren - men inte för sitt miljöarbete utan för att han är duktig på att odla.
I denna tråden skall det väl dock diskuteras hur man kan stödja bevarandet av malawicikliderna i sjön och inte malawijannes odling.
Så jag undrar fortfarande hur mycket pengar kom det in till fonden på stämman?Kommentar
-
Kommentar
-
Det inbillar jag mig att det har om folk här tyskland och usa följer det strålande exemplet(när får han guldaborren??).Kan nog kanske missförstått nått.är en gammal gubbe som inte är så haj på engelska,har inte sett nån förklarande text på svenska men jag har nog inte kollat ordentligtjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor