Det går säkert att ta fram ifall det krävs för att få fart på donationerna.
Alla som läser den här tråden och avstår från att donera kanske kan berätta vad som får er att avstå...eller rättare sagt vad som skulle få er att skänka en slant???
Fond för bevarandet av malawiciklider
Kollaps
X
-
-
-
- kunde inte låta bli när jag såg tangentslintet i ditt inlägg...men idén är jättebra. Härhemma har vi köpt både getter och höns i ett lokalt skolprojekt i Uganda - det funkar kanon och benämns numera som Getbanken!
Så varför inte en Malawibank? Sätt inte julklappspengen för högt bara - många bäckar små...Lämna en kommentar:
-
Hej!
Tack Micke. Jag borde väl förstås som WWFmedlem ha sett detta själv.
Hälsn NilsLämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Trevligt med ytterligare projekt. WWF brukar ju ha genomtänkta koncept för sitt agerande ( är medlem där själv ). Vad går detta projekt ut på?
-
En idé är att kunna ge bort antinätenheter i jullklapp, en perfekt julklapp till ciklidisten. Det enda som skulle behöva göras är att sätta ett pris per antinätenhet och anpassa diplomet lite. På samma sätt som man kan skänka träd genom VI-skogen.Lämna en kommentar:
-
Det kommer en artikel i nästa nummer av Ciklidisti (den finska tidskriften). Men det finns konkurrens i Finland, där pågår som bäst WWF:s Malawiprojekt, som Ken McKaye är involverad i. Men det är ju inte illa att det finns två projekt.Senast redigerad av Mikael W; 15 October 2008, 19:39.Lämna en kommentar:
-
Hej!
Vi har ju också Finland, Norge och Island med i norden. Jag såg ett fint inlägg Ola hade gjort i den danska klubben. Helt suveränt.
-
Det är ju självfallet bra om alla som är ute och skriver på olika webplatser gör "reklam" för insamlingen där det är lämpligt. Sen är det ju en del som läser Ciklidbladet även i våra övriga nordiska länder så vi får ju hoppas att det sprider sig sakta men säkert.Lämna en kommentar:
-
Det låter gott. Jag hoppas våra övriga nordiska bröder/ systrar också vet om denna insamling?
-
Ännu en uppdatering: Fick igår in besked från Ad Konings om vad som inkommit via paypal i september, det var 125 USD från Danmark, så nu är totalen från Norden hela 1.556 USD. Det går ju bra det här.Lämna en kommentar:
-
Hej!
Glöm inte bara bort, att varje enkrona är värdefull. Många bäckar små, gör en stor å, lärde jag mig i småskolan. Var och en ger efter sina möjligheter. De, som har en större kassa ger mer, de med mindre ger färre enkronor, men alla enkronor är lika värdefulla oavsett om de är många eller få!
-
Hej!
Glöm inte bara bort, att varje enkrona är värdefull. Många bäckar små, gör en stor å, lärde jag mig i småskolan. Var och en ger efter sina möjligheter. De, som har en större kassa ger mer, de med mindre ger färre enkronor, men alla enkronor är lika värdefulla oavsett om de är många eller få!
Lämna en kommentar: