Hej!
Någon som vet vad resultatet ( det slutgiltiga ) blev för oktober. Vi går ju snart in i december.
Hälsn Nils
Fond för bevarandet av malawiciklider
Kollaps
X
-
Hej!
Målsättningen för fonden var ca 26.000 dollar eller ca 200.000 kronor. Det är ju ytterligare en bit på den vägen innan vi når summan tillsammans. Vi har ju ännu ett månadsskifte framför oss då räkningar ska betalas och ciklidfonden kanske kan bli en sådan räkning?
Hälsn Nils
Skönt med någon mer än jag som kan lyfta upp frågan på agendan....det klingar tomt i krigskassan så...pytsa gärna in lite friska skrammelpengar vid månadsskiftet, jag har gott om diplom liggande för utskick.Lämna en kommentar:
-
Hej!
Målsättningen för fonden var ca 26.000 dollar eller ca 200.000 kronor. Det är ju ytterligare en bit på den vägen innan vi når summan tillsammans. Vi har ju ännu ett månadsskifte framför oss då räkningar ska betalas och ciklidfonden kanske kan bli en sådan räkning?
Hälsn NilsLämna en kommentar:
-
Hej!
Som en start för Norden är väl ca 15.000 kronor hyggligt ( om jag räknar dollarkursen till 8 kr ). Säkert kan vi bli ännu bättre och ha råd att ge ytterligare en liten peng, det är jag övertygad om. Insamlingen fortsätter ju.
-
Mätaren uppdaterad
Har nyss uppdaterat Mätaren med ett preliminärt belopp för oktober. När vi har slutgiltig siffra samt aktuell global uppgift från Ad uppdaterar jag igen.
Under tiden, låt era bidrag strömma in, malawicikliderna till fromma.Lämna en kommentar:
-
-
Under oktober blev vi ytterligare några medlemmar vilket gav 850 kronor i donation från NCS. Vi fick dessutom in 2500 kronor i övriga donationer, varav 1000 kronor vardera från Akvarieleasing och Akvarielagret.
Totalen för oktober blev således 3350 kronor vilket har gett 42 nya AND´s till skyddet.Lämna en kommentar:
-
Inkomna medel för Oktober
Under oktober blev vi ytterligare några medlemmar vilket gav 850 kronor i donation från NCS. Vi fick dessutom in 2500 kronor i övriga donationer, varav 1000 kronor vardera från Akvarieleasing och Akvarielagret.
Totalen för oktober blev således 3350 kronor vilket har gett 42 nya AND´s till skyddet.Lämna en kommentar:
-
-
Hej!
Det ska bli kul att se nästa sammanställning av insamlingen till fonden för oktober, men det lär väl dröja ytterligare?
-
-
-
Hej!
Skickade ytterligare en peng till fonden och hoppas mina medakvarister också komma till samma goda tanke.
-
Hallå, har ni inte fått löning eller??? Dags att vi livar upp den här tråden lite igen !!! Det verkar som om den svenska finanskrisen kommer slå hårt mot våra kära akvariefiskar om det skall fortsätta på det här sättet
Jag har ett gäng diplom som ligger och väntar på att få skickas ut. Jag kan dock glädjande nog berätta om att 3 olika akvarieaffärer insett hur snyggt det är med ett diplom i butiken och skänkt 1000 kronor per butik till fonden.
Vilka dom är? Det kan ni fundera på under tiden som undertecknad jobbar vidare...svaret kommer här i tråden lite längre fram.
Jag har redan bidragit ju.........en gång får räcka, men det tycker jag låter bra och de butikerna ska väl få lite gratisreklam oxå tycker jag väl skriv ut dem i stor text...........
Lämna en kommentar:
-
Hallå, har ni inte fått löning eller??? Dags att vi livar upp den här tråden lite igen !!! Det verkar som om den svenska finanskrisen kommer slå hårt mot våra kära akvariefiskar om det skall fortsätta på det här sättet
Jag har ett gäng diplom som ligger och väntar på att få skickas ut. Jag kan dock glädjande nog berätta om att 3 olika akvarieaffärer insett hur snyggt det är med ett diplom i butiken och skänkt 1000 kronor per butik till fonden.
Vilka dom är? Det kan ni fundera på under tiden som undertecknad jobbar vidare...svaret kommer här i tråden lite längre fram.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: