Fond för bevarandet av malawiciklider
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Lägger upp en bild inom kort.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Tjenare hej Nils och alla andra, jag har haft en del snack med Ad så om det har dragit ut på tiden så har det nog berott på oss bägge två lite till manns, Ad som är ute och reser och att jag som är nybliven pappa har haft lite annat fokus. Det sista korret har skickats mellan mig och Ad i dagarna och han skall nu skriva ut ett gäng diplom och skicka till mig.
Det kommer som det ser ut nu att bli två olika diplom. Jag hoppas att alla som skänker en slant uppskattar att få ett diplom som ett litet bevis på uppskattning från fonden och från NCS för sitt bidrag.
Sen så vill jag även att det skall vara ett diplom för de personer/företag/butiker som skänker 100EURO/1000 SEK eller mer. Det skiljer lite på det två versionerna genom att det ena är en begränsad, numrerad och signerad upplaga med lite annorlunda utseende. Min förhoppning är att detta skall ge en samlat större summa pengar till fonden.
Utskicket av diplomen sker löpande så fort det inkommit några stycken för att underlätta hanteringen och hålla kostnaden nere för porto/arbete.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Om jag inte missminner mig skulle man skänka 500 SEK ( eller var det euro? ) för diplomet. Ytterligare ett antal euro går väl att hosta upp.
Hälsn NilsSenast redigerad av nils42; 11 September 2008, 18:29.Kommentar
-
Kommentar
-
Som Mikael skriver så är det korrigerat. Alla får ett diplom oavsett belop. De som har möjlighet att skänka ett större bidrag får dock en annan varient. Hoppas du tycker det är fair....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Jag ger och har gett under lång tid, men det här är första gången jag får ett diplom för detta. Det verkar vara ett roligt inslag och jag återkommer nästa gång räkningar betalas.
Hälsn NilsKommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Kommentar
-
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Hej!
Tack Joakim för ditt klarläggande. Gränsen 100 euro gäller alltså för ett annat diplom.
Hälsn NilsKommentar
-
mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Kommentar
Kommentar