Akvastabilsakvarium?
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Sorry jag har inte den kvar eftersom det är ett tag sen och som du själv säger verkar det som det inte finns längre. Jag börja bli lite osäker om det verkligen var Aquastabil men som sagt jag uppfattade som så. Du får kolla med Lasse på Stoby eller Cichlidecentret i Köpenhamn.M.v.h.
RickardKommentar
-
Du får kolla med Lasse på Stoby eller Cichlidecentret i Köpenhamn.
------------------------------------------------------------
Det är samma som religon man söker men finner inget av värdejag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
får väl hålla med cf.akvarielagret genom att säga: CC i köpenhamn har bara möbel upp till 720L akvastabilbaljor...Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Kommentar
-
Jag sökte efter ett större kar med möbel för ca: 3 år sen och kollade mycket på akvastabil med då vad jag minns så hade de inga större möbler än 720 liter. Om man ville ha större blev det aluställningar. Men Akwalux hade då en möbel till ett 960 liters. Då köpte jag ett sådant i stället!:D:D:D:DKommentar
-
Jag sökte efter ett större kar med möbel för ca: 3 år sen och kollade mycket på akvastabil med då vad jag minns så hade de inga större möbler än 720 liter. Om man ville ha större blev det aluställningar. Men Akwalux hade då en möbel till ett 960 liters. Då köpte jag ett sådant i stället!M.v.h.
RickardKommentar
-
Kommentar
-
Det var antagligen för att det inte funkar som han sa att han inte sålde dom vilket märke det nu var. Det jag fick reda på var att det fanns men han inte sålde det pga hållbarhetsproblem. Det är möjligt att det inte var Akvastabil utan något annat märke. Nu tänker jag inte förklara mer utan som jag nämnde i mitt första inlägg har jag personligen inga erfarenheter men 2 ÅF har varnat mig för möbler till kar större än 960 lit. Om jag sedan missuppfattat att det var Akvastabil så kan det bero på språkliga svårigheter.M.v.h.
RickardKommentar
Kommentar