Jag mötte Lassie
Kollaps
X
-
-
Det var precis eft de hade gått av på Bergslagsrocken Fagersta 89-90 nångång å den nissen var väl inte på sitt bästa humör kan jga tro. (Han måste ha varit riktigt arg för han bet sig själv i armen på scenen såg jag senare på film) Jag stod väl ivägen där han skulle fram ... och så...minns jag inte mer"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
Kom på en rolig händelse som jag tyvärr inte själv varit med om. Magnus Härenstam kommer ut från tågstationen i Kävlinge (en mil utanför Lund) och går fram till första bästa taxi och säger till chauffören: "Du får hundra spänn om du kör mig till hotellet".
"Självklart", säger taxichaffisen och svänger runt bilen till andra sidan gatan.
"Framme", säger han till en häpen Magnus Härenstam.Kommentar
-
Kommentar
-
Ja kom oxå på en kanon grej till.
Jag har varit tränare för Nanne Bergstrand (numera Kalmars tränare) i volleyboll i klubben Strömsnäs-markaryd VBK.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Jag har nästan blivit påkörd av kungen, och när jag var med i Hjärnkontoret när jag var liten så drack vi varm choklad ur en termos som var märkt Björnes Magasin.Kommentar
-
Såhär i EM-tider kan jag ju skryta med att jag gick i samma låg- och mellanstadieskola som Johan Elmander (Nolbyskolan i Alingsås), fast han gick två årskurser över mig. Tror dock inte att jag någonsin pratat med honom.
En annan "jag mötte Lassie" är att min mammas kusin har skrivit några böcker om Drottning Silvia och därför intervjuat henne ett antal gånger. Ganska långsökt merit (knappast något för CV:n ).Kommentar
-
Jag mötte en präst idag
Joe
tror att vi förstod varann
himlen var inget för mig
helvetet var inget för dom (om jag kommer dit)Senast redigerad av cf.akvarielagret; 04 October 2009, 00:33.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
Det har jag med...när Europe spelade i lilla Bångbro Folkets Hus i början av deras karriär...haha.
Jag undrar om han kallade sig Joey Tempest då...
Utöver detta har jag skakat hand med Börje Salming på Skara Sommarland, festat med Peter Forsberg och Niklas Sundström i Övik på ett uteställe. Jag har talat om för Stefan Rehn i Göteborg att han var en sopa och att jag efter det bjöd honom på en öl...haha.
Stått i samma kö som Björn Borg i Gävle Tågstation! Jag har blivit jagad på parkeringen i Skövde av en förbannad skådespelare vid namn Torsten Flink..anledning? Han fick inte skjuts påverkad...
Kommer säkert på mer för jag är så gammal så man har ju varit med om en del...Senast redigerad av StefanL; 04 October 2009, 12:41.Kommentar
-
Jag har festat med nästan alla i TV-huset i Stockholm, och sålt fiskar till en del reportrar.
Idag sålde jag ett gäng gula OB-zebror, och nåra Mbenji OB till Rapports politiska kommentator (han har ett 960-liters)Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
Kommentar