Jag mötte Lassie

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ozric
    Användare
    • March 2004
    • 3187

Ursprungligen postat av maltandis
    Jag har festat med nästan alla i TV-huset i Stockholm, och sålt fiskar till en del reportrar.
    Idag sålde jag ett gäng gula OB-zebror, och nåra Mbenji OB till Rapports politiska kommentator (han har ett 960-liters)
    Å ibland tittaru in hos mig... (det ni,ni andra!)
    "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
    c",)

Kommentar

• Lundensis
      Användare
      • March 2004
      • 2262

Ursprungligen postat av Malawe
      Det har jag med...när Europe spelade i lilla Bångbro Folkets Hus i början av deras karriär...haha.

Jag undrar om han kallade sig Joey Tempest då...

Utöver detta har jag skakat hand med Börje Salming på Skara Sommarland, festat med Peter Forsberg och Niklas Sundström i Övik på ett uteställe. Jag har talat om för Stefan Rehn i Göteborg att han var en sopa och att jag efter det bjöd honom på en öl...haha.

Stått i samma kö som Björn Borg i Gävle Tågstation! Jag har blivit jagad på parkeringen i Skövde av en förbannad skådespelare vid namn Torsten Flink..anledning? Han fick inte skjuts påverkad...

Kommer säkert på mer för jag är så gammal så man har ju varit med om en del...
      Detta var "The Final Countdown-turnén". Jag hade nog inte heller gett Torsten Flink skjuts.

Kommentar

• maltandis
        Användare
        • October 2003
        • 1567

Ursprungligen postat av ozric
        Å ibland tittaru in hos mig... (det ni,ni andra!)

hehe
        Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

Kommentar

• Mattias777
          Användare
          • November 2006
          • 1493

Jag mötte Christer Pettersson när han spottade och svor för en del år sedan =)

http://www.fiskformedlingen.se/odl.asp?id=353

Kommentar

Arbetssätt...