Utvecklingen i Ryssland!

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Wilhelm
    Användare
    • April 2002
    • 9122

    Nuså är det dags för första gula kortet!
    mvh Wilhelm

    "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


    www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

    Kommentar

    • Gäst

      Hej!

      Hej!
      Jag klagar inte på er svenskar, ni kan ju inte rå för hur Kreml beter sig,nu fortsätter jag och skriva m mina erfarenheter/Ann-Mari Das Vedanja

      Kommentar

      • Lutt
        Användare
        • October 2005
        • 1919

        Ursprungligen postat av Wilhelm
        Nuså är det dags för första gula kortet!
        hehe klockren

        Kommentar

        • Gäst

          Hej!

          Hej!
          Ska det vara så svårt och vara trevlig lutt jag tycker det spårar ut/Ann-Mari PS Typiskt för ciklid.se

          Kommentar

          • johnnie69
            Användare
            • February 2008
            • 105

            Ursprungligen postat av annmari
            Hej!
            Ska det vara så svårt och vara trevlig lutt jag tycker det spårar ut/Ann-Mari PS Typiskt för ciklid.se
            Men varför fortsätter du då och skriva i det här forumet , logga in på någon annan sida där dom är trevliga då!!??

            Kommentar

            • Lutt
              Användare
              • October 2005
              • 1919

              Ursprungligen postat av annmari
              Hej!
              Ska det vara så svårt och vara trevlig lutt jag tycker det spårar ut/Ann-Mari PS Typiskt för ciklid.se
              Det var väl inte otrevligt det jag skrev. Wilhelms bild var en varning och får man inte skratta åt en sådan klockren bild så är jag väl otrevlig.

              Jag väntar på att du skall skriva om kgb så man har något intressant att läsa.

              Kommentar

              • johnnie69
                Användare
                • February 2008
                • 105

                Ursprungligen postat av Lutt
                Det var väl inte otrevligt det jag skrev. Wilhelms bild var en varning och får man inte skratta åt en sådan klockren bild så är jag väl otrevlig.

                Jag väntar på att du skall skriva om kgb så man har något intressant att läsa.
                Japp , det är otrevligt att skratta , livet ska vara hårt och tråkigt..

                Kommentar

                • Gäst

                  Hej!

                  Hej!
                  Jag har precis mailat till Annika i styrelsen där jag delgett hehn närmare info om ina uppdrag i Tallinn,kommer också nu och berätta om mitt möte med KGB i sommaren 1980.ni kör vi:

                  Efter det att jag blev släppt fårn tullen som jag skrev tidigare i denna tråd, då dom tog mig för bibelsmuglging ficj jag åka till Viru hotell se www.Viru.ee när jag så kom dit fick jag mitt rum,jag skulle senare ner på gamla stan för och träffa min estniska vän Nelli,nåväl fick lite mat i mig och tog så hissen ner,väl utanför hotellet går jag till vänster och en bit bort gåt jag över Viru Väljak,jag komemr precis över när 5 civilklädda män kommer emot mig den ena känner jag igen från tullen en lång man med att mycket allvarligt ansikte kommer fram till mig och börjar att ställa frågor på engelska men jag översättter här dom till svenska. han frågar hur mår du?jo tack bra svarar jag,sen säger han,du ska inte ta kontakt med några religiösa kristna eller dissidenter på något sätt,fattar du vad jag menar frågar han?jodå jag förstår,han sa ta inte kontakt med någon vi har våra ögon på dig var mycket försiktig med vad du gör vi bevakar alla dina steg i Tallinn och kan när som helst arrestera dig fattar du vad jag menar?jah blev kallsvettig jo jag förstår vad du menar jag lovar att inte ta någon kontakt sa jag,han sa ett enda steg från din sida och vi tar dig,han var iskall i rösten och hans ansikte var hårt,han tittade på mig hårt och varnade en gån till mig.Dom gick över gatan mot Viru och jag gick in i gamla stan där jag träffade Nelli,jag berättade för henne vad som hänt och hon blev skräckslagen,Ann-Mari du har har blivit varnad av KGB sa hon kom vi går in i folkmängden och försöker och hålla oss undan,jag följde Nelli,Fortsättning följer,Mvh Ann-Mari

                  Kommentar

                  • Gäst

                    Hej!

                    Hej!
                    Ursäkta felstavningen ska bättra på den/Ann-Mari

                    Kommentar

                    • Gäst

                      Hej!

                      Hej!
                      Vill också säga att KGBs administrative chef i Tallinn på den tiden hette Marat Zukov och KGB chefen själv hette Karl Kortelainen,/Ann-Mari

                      Kommentar

                      • Guy_P
                        Användare
                        • April 2002
                        • 301

                        Förstår fortfarande inte vart du vill komma med denna tråd
                        Guy

                        Kommentar

                        • Ola Svensson
                          Användare
                          • April 2002
                          • 14633

                          Ursprungligen postat av Guy_P
                          Förstår fortfarande inte vart du vill komma med denna tråd
                          Är det inte enklast och bäst för alla om de som tycker att tråden är obegriplig/ointressant helt enkelt ignorerar den?
                          Med vänliga hälsningar

                          Ola

                          Kommentar

                          • Gäst

                            Hej!

                            Hej!
                            Lutt och Wilhelm dessutom står den under övrigt inte under ciklid eller artbeskrivningar,Ola och Guy vill ni inte läsa behöver ni ju inte gå in på tråden så enkelt är det!!/Ann-Mari

                            Kommentar

                            • Lundensis
                              Användare
                              • March 2004
                              • 2262

                              Ursprungligen postat av annmari
                              Hej!
                              Lutt och Wilhelm dessutom står den under övrigt inte under ciklid eller artbeskrivningar,Ola och Guy vill ni inte läsa behöver ni ju inte gå in på tråden så enkelt är det!!/Ann-Mari
                              Varför skäller du på Ola, han försvarar ju dig?
                              Senast redigerad av Lundensis; 05 June 2008, 17:23.

                              Kommentar

                              • Gäst

                                Hej!

                                Hej!
                                Jag har inte skällt på Ola/Ann-Mari

                                Kommentar

                                Arbetssätt...