Nuså är det dags för första gula kortet!
Utvecklingen i Ryssland!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Hej!
Hej!
Jag klagar inte på er svenskar, ni kan ju inte rå för hur Kreml beter sig,nu fortsätter jag och skriva m mina erfarenheter/Ann-Mari Das VedanjaKommentar
-
Kommentar
-
Hej!
Hej!
Ska det vara så svårt och vara trevlig lutt jag tycker det spårar ut/Ann-Mari PS Typiskt för ciklid.seKommentar
-
Kommentar
-
Jag väntar på att du skall skriva om kgb så man har något intressant att läsa.Kommentar
-
Japp , det är otrevligt att skratta , livet ska vara hårt och tråkigt..Kommentar
-
Hej!
Hej!
Jag har precis mailat till Annika i styrelsen där jag delgett hehn närmare info om ina uppdrag i Tallinn,kommer också nu och berätta om mitt möte med KGB i sommaren 1980.ni kör vi:
Efter det att jag blev släppt fårn tullen som jag skrev tidigare i denna tråd, då dom tog mig för bibelsmuglging ficj jag åka till Viru hotell se www.Viru.ee när jag så kom dit fick jag mitt rum,jag skulle senare ner på gamla stan för och träffa min estniska vän Nelli,nåväl fick lite mat i mig och tog så hissen ner,väl utanför hotellet går jag till vänster och en bit bort gåt jag över Viru Väljak,jag komemr precis över när 5 civilklädda män kommer emot mig den ena känner jag igen från tullen en lång man med att mycket allvarligt ansikte kommer fram till mig och börjar att ställa frågor på engelska men jag översättter här dom till svenska. han frågar hur mår du?jo tack bra svarar jag,sen säger han,du ska inte ta kontakt med några religiösa kristna eller dissidenter på något sätt,fattar du vad jag menar frågar han?jodå jag förstår,han sa ta inte kontakt med någon vi har våra ögon på dig var mycket försiktig med vad du gör vi bevakar alla dina steg i Tallinn och kan när som helst arrestera dig fattar du vad jag menar?jah blev kallsvettig jo jag förstår vad du menar jag lovar att inte ta någon kontakt sa jag,han sa ett enda steg från din sida och vi tar dig,han var iskall i rösten och hans ansikte var hårt,han tittade på mig hårt och varnade en gån till mig.Dom gick över gatan mot Viru och jag gick in i gamla stan där jag träffade Nelli,jag berättade för henne vad som hänt och hon blev skräckslagen,Ann-Mari du har har blivit varnad av KGB sa hon kom vi går in i folkmängden och försöker och hålla oss undan,jag följde Nelli,Fortsättning följer,Mvh Ann-MariKommentar
-
-
Hej!
Hej!
Vill också säga att KGBs administrative chef i Tallinn på den tiden hette Marat Zukov och KGB chefen själv hette Karl Kortelainen,/Ann-MariKommentar
-
-
Kommentar
-
Hej!
Hej!
Lutt och Wilhelm dessutom står den under övrigt inte under ciklid eller artbeskrivningar,Ola och Guy vill ni inte läsa behöver ni ju inte gå in på tråden så enkelt är det!!/Ann-MariKommentar
-
-
Kommentar