If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Lol! Jag kanske respekterar Putins sätt att tänka?
Fredrik Reinfelt och han kumpaner verkar vara mer lika kommunisterna än vad man tror. Om den här Svenska regeringen får sitta kvar vid nästa val då ska jag, a jag vet inte vad jag skall göra. Har aldrig känt starkt hat mot politiker förut men nu har jag det. Jävla piss människor och dom har Svenska folket valt: Bra jobbat Sverige
Fredrik Reinfelt och han kumpaner verkar vara mer lika kommunisterna än vad man tror. Om den här Svenska regeringen får sitta kvar vid nästa val då ska jag, a jag vet inte vad jag skall göra. Har aldrig känt starkt hat mot politiker förut men nu har jag det. Jävla piss människor och dom har Svenska folket valt: Bra jobbat Sverige
Well, demokratin har uppenbarligen spelat ut sin roll när de folkvalda beslutsfattarna skyller sina val på att de "inte är så insatta"...
ej!
Håller fullständigt med Ola här pratar vi Ryssland,jag och min vänner känner Kremls politik och vet att dom kommer tyvärr och bli an aggressiv stormakt igen,/Ann-Mari
Om vi nu ska hålla oss till ämnet så tyckte jag att Estland var betydligt roligare på den tiden när man åkte dit med ena fickan fullproppad med tiokronorssedlar och den andra med endollarssedlar. Gatorna var fulla av uniformerade ryssar, men ALLT gick att köpa och alla gick att muta. En trerätters på toppen av Hotel Viru med sprit i mängder kostade för fyra personer som en Big Mac och skräprublerna som blev över mutade man tullen med...
Dessutom var det färre odugliga bidrag i melodifestivalen!
Kommentar